Skøn Lp - på Rogers naturligvis ( og nu skal jeg nok snart stoppe min Rogers spam af samtlige tråde Men giv mig lige en dag eller to mere til at falde ned )
spam løs du bare - og ja det er en pragtfuld plade
hvorfor er det at engelsk sang med svensk accent lyder så dejligt når engelsk sunget med dansk accent er så tåkrummende vederstyggelig at lytte til
Jeg fik på et tidspunkt en jazz plade med Mona Larsen - som jo rent faktisk kan synge - men damn - hun vandaliserer engelsk - måtte tage den af halvvejs og har aldrig hørt den siden
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 - Luxman CX-1 - Luxman CL 350 - 2 x Luxman M120A - Tannoy DC 12" (3149) i Duelundhorn - Garrard 401 - Tannoy DC 10" 2558
r-l-b skrev:hvorfor er det at engelsk sang med svensk accent lyder så dejligt når engelsk sunget med dansk accent er så tåkrummende vederstyggelig at lytte til
Jeg hørte for nyligt en kineser synge jazz på engelsk - det lød sjovt
Jeg hørte den på de små østtyskere igår. Jeg fik så lige lyst til at prøve med mine højttalere. Det lyder også godt... Det lyder ikke som om stemmen kommer fra højttalerne - den "opstår" sådan bare ude i rummet. Hvis man altså er placeret nogenlunde midt mellem højttalerne...
Fortryder lidt, at jeg ikke viste OB'ene frem til træffet. Men det kan jo altid komme.
Vis dem endelig frem næste år! Der har du jo også Edge's og mit forenede Sanyo helvede at overgå
Faldt over denne DLP(2 x 200 gr vinyl i monster-heavey karton cover!) hos en lille pladepusher i Jærgersborggade, 2200 KBH N. I baglokalet var tre youngsters ved at sætte gamle arcade- og pinball-spillemaskiner i stand (vel også en slags vintage...). Nå - for en hund kunne det vel ikke gå helt galt - og det gjorde det heller ikke. Lækker engelsk guitar pop-rock, med en hilsen bagud til tidlig Pink Floyd hist og pist (og sikkert mange andre). Det er fremragende - og ligeså lydkvaliteten.
Captain Phoenix skrev:Faldt over denne DLP(2 x 200 gr vinyl i monster-heavey karton cover!) hos en lille pladepusher i Jærgersborggade, 2200 KBH N. I baglokalet var tre youngsters ved at sætte gamle arcade- og pinball-spillemaskiner i stand (vel også en slags vintage...). Nå - for en hund kunne det vel ikke gå helt galt - og det gjorde det heller ikke. Lækker engelsk guitar pop-rock, med en hilsen bagud til tidlig Pink Floyd hist og pist (og sikkert mange andre). Det er fremragende - og ligeså lydkvaliteten.
SKOTSK!!!
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Forhåbentlig "skotsk" efter 2014 (og sært nok kan jeg som EU-borger ikke stemme til parliamentsvalg i Westminster, men kan stemme i uafhængighedsafstemningen).
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Jeg så Petrucciani live i Montmatre da det lå i Nørregade - en gang i 1982-84 - det var fedt
Bare det var mig! På den her plade hører man i øvrigt nhøp's enorme overskud og suveræne niveau. Trio jazz er udfordrende, men her er der kun de to og det bliver aldrig tamt, det er klasse!