https://www.dropbox.com/s/yi8sskujyx6ipsb/DSCF2984.jpg .Så kom mine BOFA V80 op at spille. En STOR tak for hjælpen til DFMS. Jeg kom hjem, hookede dem op til min Audio Research LS7 rørpre, SONY CDP-2700 studie cdafspiller og B&W 808. Fandt en gammel Count Basie skive "Basie Jam" og nu lyder spiller det bedre end det meste andet jeg har haft i stuen.
Senest rettet af hificlassic 10 maj 2012, 22:23, rettet i alt 1 gang.
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
V80 lyder bedre end mine Philips rørmonotrin, og er altså bedre end næsten alle Luxman rørtrin jeg har prøvet, og det havde jeg ikke regnet med. Kun den gamle Luxman MQ36 OTL lød også sådan helt vildt fedt. Den varmede til gengæld som en saunaovn og trak 650w fra lysnettet i tomgang. Glæder mig helt vildt til at prøve dem på store horn. Jeg melder tilbage snarest
Senest rettet af hificlassic 11 maj 2012, 06:55, rettet i alt 1 gang.
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Hvorfor lægger du ikke dine billeder ud i et billede direktorie på din hjemmeside, der kan du da linke til?
Mvh Klaus
Jeg har prøvet det med min hjemmeside, men det virker heller ikke. Det er jo et CMS der sikkert ligger i Indien, og de har lavet en lidt sjov photoløsning.
Da jeg bruger dropbox til alt muligt i forvejen, og det burde kunne lade sig gøre, har jeg ikke kastet mig over picasa endnu