Nina Simone er fantastisk og hendes historie ligeså. En frihedskæmpere i sin kunst!
Men her til aften, imens jeg rørte i tomatsovsen dukkede den op, den ville ikke ud af hovedet igen... Bella Donna fra Efter endnu en dag. Kun en kur mulig, på med Gassernes 7. Plade fra 76 op op med volumen, fuld Pede! Hold kæft det var fedt
@ mickr: Håber du fik kontoret på afstand. Som Bob sang: "one good ting about Music, When it is, you feel All Right" -eller noget i den stil. Jeg filer helt All Right!
Boptilyoudrop skrev:Nina Simone er fantastisk og hendes historie ligeså. En frihedskæmpere i sin kunst!
Men her til aften, imens jeg rørte i tomatsovsen dukkede den op, den ville ikke ud af hovedet igen... Bella Donna fra Efter endnu en dag. Kun en kur mulig, på med Gassernes 7. Plade fra 76 op op med volumen, fuld Pede! Hold kæft det var fedt
@ mickr: Håber du fik kontoret på afstand. Som Bob sang: "one good ting about Music, When it is, you feel All Right" -eller noget i den stil. Jeg filer helt All Right!
Yes maan, I feel irie too - men det var vist ikke Gasserne :
...her snurrer nyfundne, gamle indspilninger med ESTHER OFARIM, -The Geneva Recordings, 1961-63-, fra Bear Music. Dengang, var der sangerinder, der kunne noget... ak ja.
Tjek lige teksten på No Banker Left Behind: http://www.oldielyrics.com/lyrics/ry_cooder/no_banker_left_behind.html Og så håndterer han en guitar på den der særlige varme, råfede Teaxas blues facon. Som trænet guitarist kan man garanteret nærmest lytte sig til hans setup, det er ioden guitarlyd!
arbejder hjemmefra idag - en luksus af og til hvis jeg har en "mødefri" kalender :-)
Og så kan man jo give den lidt gas med musik imens - lige nu blæser Steve Earle's Copperhead Road ud i rummet. Lækker sen-80'er "country-rock" (er det nærmeste jeg kan beskrive genren med):
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...