Vh Karl
Jeg tror, det i nogen grad handler om, hvilke mærker der først for alvor satte deres præg på vores hifi-liv i en ung alder. Ellefsen Radio i Viborg fik efter min konfirmation i 1965 præget mig på B&O, men da Fona kort tid efter begyndte at forhandle Pioneer, og da de var ekstremt large med at låne hjem til prøvelyt (transport inkl.), var jeg solgt. Jeg blev endda i gymnasiets Blå Bog bl.a. mindet for min SA-700KenRas skrev:Hold da op, Karl. Det ser sku’ godt ud![]()
Jeg kunne (også) godt blive forfalden til Pioneer.
Har det meget ligesom dig, der skal være noget for både ørene og øjnene. Og der er virkeligt meget grej, især receivere og tunere fra 70’erne, der i min optik er decideret smukke. Jeg har da selv et par Pioneer receivere og en pladespiller i min samlingStottrup skrev: Som jeg vist tidligere har skrevet i en anden tråd: Jeg lytter i nogen grad også med øjnene - og det er jeg ikke bleg for at indrømme![]()
Jeg tror, du er meget tilfreds med Marantz, men du skal til enhver tid være velkommen i Pioneer-klubben![]()
Vh Karl
Dejligt når man får det man ønske sigStottrup skrev:Og bedst som man tror, det næppe bliver bedre... Hopla! En længe efterstræbt PL-71! Fundet i Tyskland og faktisk pakket ud i forbindelse med min fødselsdag - altså, ææh, en slags gave til mig selv![]()
Står nu som absolut nyeste medlem og har intet at skamme sig over![]()
Vh Karl