Aja, hvor grimt (en lille solstrålehistorie)

Analog når det bedst
Besvar
Brugeravatar
his067
Redaktør
Lokalitet: Aberdeen, Skotland
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)

Aja, hvor grimt (en lille solstrålehistorie)

Indlæg af his067 »

Jeg købte en MC200 på eBay for £60 for et par dage siden. Sælger sagde, at den havde tabt diamanten. Men jeg tænkte at om ikke andet kunne den altid re-tippes hos vdHul
PIC031.JPG
PIC035.JPG
PIC036.JPG
PIC037.JPG
:Thumpsup:

Tænk at man kan lade en pickup blive så beskidt (og det er ikke første gang jeg ser sådan en på eBay)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
bjerager
Lokalitet: Kvistgård
Geografisk sted: Kvistgård

Re: Aja, hvor grimt (en lille solstrålehistorie)

Indlæg af bjerager »

hold da på... Har gravet i skidtet på min MC200.... Nope, der er ingen nål derinde.....
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
Brugeravatar
Tonni
Lokalitet: Dalbyover
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!

Re: Aja, hvor grimt (en lille solstrålehistorie)

Indlæg af Tonni »

Ja det er prøvet et par gange. Bl.a. med en Goldring G1022 for nogle år siden. Den var så sovset, at den ikke kunne finde rillen...
Men med tålmodighed, og en god stak vatpinde mm. kan der gøres fornuftige fund... ;)
Bare det GLØDER!!!
Besvar