Antennestik
-
- Lokalitet: tommerup
Antennestik
Har en Tandberg TR 220. Antennestik på bagsiden er gået i stykker. Mørt og faldet fra hinanden. Nogen der har et liggende, eller ved hvad det hedder og evt hvor de kan skaffes.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af zaptor 12 okt 2025, 11:02, rettet i alt 1 gang.
- Captain Phoenix
- Lokalitet: 2500 Valby
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Antennestik
Hvis du LOVER at fjerne/ændre den dér åndssvage GIF som hopper og danser, så man bliver skør af at se på det - og kun bruge jpeg-billeder fremover...zaptor skrev: 10 okt 2025, 19:09 Har en Tandberg TR 220. Antennestik på bagsiden er gået i stykker. Mørt og faldet fra hinanden. Nogen der har et liggende, eller ved hvad det hedder og evt hvor de kan skaffes.
Så vil jeg fortælle at der er tale om en 75 ohm's coax chassi-fatning, som kan fås her og ser sådan ud:
Lover du så det med GIF'erne..?
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
På besøg hos salig Peter Lund Madsen i Hjernekassen på P1 om hifi
-
- Lokalitet: tommerup
Antennestik
Siger så pænt tak. Skal nok være obs på det fremover. Men der skete det, at jeg tog et billede, ville lægge det op. Blev så mødt af en besked om, at billedet var for stort. Så reducerede jeg det på telefonen og det gik så galt
Fik så lige rettet min mail adresse og så gik det rigtigt galt. Blev smidt ud fordi jeg ikke kunne huske mit password. Var jo vant til auto login. Men nu er jeg inde igen. Det stik der er vist på min nu fjernede gif er tre sammenhængene dele. Et FM bøs og et AM samt en blind der bare er fyld?
Mvh Zaptor
PS... Gør aldrig det der GIF shit mere... Lover på ære Amager fælled.

Fik så lige rettet min mail adresse og så gik det rigtigt galt. Blev smidt ud fordi jeg ikke kunne huske mit password. Var jo vant til auto login. Men nu er jeg inde igen. Det stik der er vist på min nu fjernede gif er tre sammenhængene dele. Et FM bøs og et AM samt en blind der bare er fyld?
Mvh Zaptor
PS... Gør aldrig det der GIF shit mere... Lover på ære Amager fælled.
- Captain Phoenix
- Lokalitet: 2500 Valby
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Antennestik
zaptor skrev: 12 okt 2025, 11:08 PS... Gør aldrig det der GIF shit mere... Lover på ære Amager fælled.

Claus