Melder meg inn i forumet deres jeg,. i en periode hadde jeg en del dyrt high end utstyr, kom over en pioneer sa-9900 og bestemte meg for å teste den ut. Da startet vintage eventyret roy
starten på vintage:
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Takk for det Klaus,. ja det finnes trekasser( træsvøb) til den, men veldig vanskelig å finne her i Norge. Er enig med deg at den får mere klasse med kassen på, kommer jeg over en kjøper jeg den :-)
Interessen for Pioneer fortsatte, var heldig og kom over en 949a, i nær mint, recapped dog. Men den har en deilig sound, og lyser virkelig opp i mørket
Hej Roy ! Velkommen til vintagehifi med billeder af dine smukke og velspillende pioneer , synes lige jeg savner et billede af din flotte Sansui au9500 Bqvick .
Takker for velkomst alle En Pioneer sa-8500 ll og TX-8500 ll må rengjøres, den høres lovende ut i hodetelefonene Synd de skal slukke FM båndet i Norge, DAB gir ikke samme godlyden.
Ikke for at virke jaloux eller på anden måde dumt s****.
Men hold da kæft, for det er jo sådan et stk anlæg skal se ud !. Kan kællingerne ikke leve med det, så kan de vil også finde døren, de kom ind ad. Der er ikke noget plastik over det set-up, ingen tomme løfter med "uha - det er smart"- reklame. Bare tungt og blankt metal, med elektronikken i orden ! .