Du kan tilslutte den direkte til højttalerudgangene, eller bruge et DIN-phono, så vidt jeg husker. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du mener med for mange? Selv vil jeg undgå nok forsøge at undgå omformere - f.eks. fra phono til DIN, og i stedet lodde/ købe et phono/DIN-kabel. Du skal så være opmærksom på hvordan fordelingen i DIN-stikket skal ske. Prøv eventuelt at skrive til Audio Pro - de er flinke til at give support, selv på ældre produkter.
Jeg brugte tilslutning direkte fra højttalerudgangene på daværende rørforstærker, og det virkede ok, også uden at tage noget effekt fra forstærkeren - på en eller anden måde så fisker Audio Pro'en selv et signal den kan bruge til den indbyggede forstærker.
Jeg takker for al din hjælp og jeg har fået hjælp fra Audio Pro
de har sendt den originale manual på en pdf fil så jeg er klar over at
man kan slutte den til højttaler udgangen men de anbefaler at man
bruger phono/din stik. Bag på min Sansui er der pre out/main in jeg
kan bruge men hvis jeg slutter den til pre out mangler jeg signalet
i main in med mindre jeg bruger et Y kabel hvilket resulterer i et
extra led men det har måske ikke den store betydning :
Selv tak, jeg er såmænd kun glad for at kunne hjælpe. Jeg vil dog nok være forsigtig med at lave en Y-stik løsning mellem for og effekt forstærker, da signalet ikke er så kraftigt her og det derfor formentlig vil give dårligere lyd, end at tilslutte i sidste led på effektdelen. Men prøv dig frem, og det kan også være at andre har erfaringer med det samme?