Tror ikke vi har en tråd om bøger, magasiner o.l. om vintage-hifi - men ind imellem falder man jo over noget som er interessant (eller bare sjovt) og som måske har en bredere interesse.
Sådan en tråd har vi så nu
Her er en begynder-bog om højttalere.
Bestemt ikke raket-videnskab (!) men den er meget sjov og kan måske være intro til nye/unge vintage-intereserede.
Må - som mit ex. - kunne findes på loppemarkeder/i aktikvariater for en billig penge
Min har den lidt kedelige ekstra feature, at den lugter som min morfars gamle kælder...
Captain Phoenix skrev:Har den ikke som PDF - og selv om det ville fjerne lugten, er 135 sider mere end jeg vil scanne
Kom nu Kaptajn....en pind i brændeovnen, en god single malt i glasset og så ellers fyre op under scanneren.
Tænk på hvor mange der vil sætte pris på det..
- Forstår dig, jeg gad heller ikke scanne 135 sider....
Mørch GS-6/UP-4 Thorens TD124 Delphon GS-65TT Revox A77 Sony TC-765 Pioneer C90/M90 Philips CD-100 Rogers Ravensbourne Nakamichi 700 Maze 77/Richard Allen Audio Analogue og meget mere...
Captain Phoenix skrev:Har den ikke som PDF - og selv om det ville fjerne lugten, er 135 sider mere end jeg vil scanne
Kom nu Kaptajn....en pind i brændeovnen, en god single malt i glasset og så ellers fyre op under scanneren.
Tænk på hvor mange der vil sætte pris på det..
- Forstår dig, jeg gad heller ikke scanne 135 sider....
Jeg har adgang til en kopimaskine/printer/scanner, der scanner direkte til pdf, og gør det gerne ved lejlighed.
Jeg har også Peter Holms "Byg selv hi-fi højttalere", som jeg tænkte, jeg også kunne scanne. Men minsandten om den ikke allerede ligger som pdf på nettet: http://www.sandcastle.dk/artikler/HT_bog.pdf
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
pqrannes skrev:Jeg har adgang til en kopimaskine/printer/scanner, der scanner direkte til pdf, og gør det gerne ved lejlighed.
Jeg har også Peter Holms "Byg selv hi-fi højttalere", som jeg tænkte, jeg også kunne scanne. Men minsandten om den ikke allerede ligger som pdf på nettet: http://www.sandcastle.dk/artikler/HT_bog.pdf