Eftersyn af Luxman L-80

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”
Besvar
FWJ
Lokalitet: København

Eftersyn af Luxman L-80

Indlæg af FWJ »

Jeg købte en Luxman L-80 for et års tid siden. Jeg kunne godt tænke mig at få renset og efterset forstærkeren, fx skiftet lyttere, hvis det er nødvendigt. Nogen gange begynder der at komme periodisk skratten, selvom jeg ikke rører ved forstærkeren (ofte i den ene højttalere ad gangen, men det sker i begge sider) eller lyden forsvinder helt i perioder i den ene eller den anden højttaler. Ofte løses problemet ved at skifte frem og tilbage mellem reverse, stereo og mono, men problemet starter lige pludselig, selvom jeg ikke rører ved forstærkeren, hvorfor jeg formoder det ikke kan fixes alene med kontaktrens (har prøvet).

Nogen der ved hvad problemet kan være? Nogen der kan anbefale en person eller et sted i Københavner området, der kan rense og efterse sådan en forstærker uden det bliver for dyrt (jeg betalte selv 1000 kr for forstærkeren)?. Håber der en nogen, der kan hjælpe.

Mvh

Flemming
Brugeravatar
KlausM
Lokalitet: Faxe
Geografisk sted: Sjælland Region Syd-Øst

Re: Eftersyn af Luxman L-80

Indlæg af KlausM »

Prøv evt her, det er i Kbh området:

http://www.luxman.dk/

Mvh Klaus
Acoustic Research AR-3a Improved, AR-10Pi, AR-11, AR-9
Sansui AU-11000A, TU-9900, SR-929
Hafler DH-220 XL-280 DH-500, XL-600
BeoGram 3000 med STAX UA-7 CF arm + Empire EDR-9
FWJ
Lokalitet: København

Indlæg af FWJ »

Tusinde tak Klaus. Det vil jeg prøve. Har du erfaring med stedet eller kender nogen der har?
Brugeravatar
luc
Lokalitet: 1720 Vesterbro

Indlæg af luc »

jeg kan godt li bunden af siden:

"Siden vil løbende blive udbygget og opdateret."
Det eneste der er på siden er en mailadresse.
Revox B790, TD 160 og 147, Rogers LS3/5A - AB1, Luxman – D-113D, Cambidge Audio DAC, Luxman C-12, B-12ere, M-12, Sony Elcasset EL-7, Panasonic 8-track, Philips DCC, Sony MD + det løse.
Besvar