Ellers et godt råd til at komme videre, hvis denne ikke kan skaffes

Med venlig hilsen
Birger
TMFH skrev:B&w dm6 til salg i det jyske...måske for en slik...sælger mener selv de er lidt "slidte"
http://www.dba.dk/hoejtaler-bm-dm6/id-1012690486/
Det var sgu billigt...jeg tror, når først du får liv i dem, at du beholder dem...jeg synes det er en dejlig højttaler!Struktør skrev:Tja, vi blev enige om 700,-kr, men da jeg konstaterede de "fejl" foreslog jeg sælger, at han kunne selv prøve at skifte sikringer og se om de ikke kunne levere varen, da jeg ikke ville betale det beløb for, måske en defekt højttaler? Han var lidt ærgerlig over det skete, havde købt nyt, så de stod bare og fyldte, og ja, så rendte mit gamle hjerte over med mig, jeg tilbød ham at tage dem med for 200,-kr, det er nok hvad jeg kan sælge de resterende enheder for, hvis det ikke lykkes mig at få dem tilbage til fortids storhed?
Så en "slik" tjae... Ellers må jeg ombygge dem til subs![]()
![]()
Med venlig hilsen
Birger
Det vil jeg gøre, i morgen, de står "gemt" på mit arbejde.Fredmarantz skrev:tag gerne et lidt bedre billede af den sikringsholder - måske har jeg lige, hvad du skal bruge...
Et billede, hvor alle detaljer er tydelige - please - også fra "toppen"![]()
Vh
Freddy
Ideer modtages med glædeNo1 skrev:Hej Struktør.
Hvis jeg ellers har fortsået det rigtigt, så ligner den stump du mangler en "adaptor" der tilpasser 5x20mm sikringer til en sikringsholder hvori der også kan bruges større sikringer. Har du evt. prøvet at sætte en større sikring (f.eks. 6x30mm) i holderen ?
Bare lige en ide herfra