Hej Vintage Hifi
Jeg smider lige et par billeder af mit nuværende udstyr, efter en enkel lille opfordring fra et andet medlem.
Jeg er så privilegeret, at have mit eget lytte rum, hvor der må rodes og eksperimenteres i et væk.
Derfor bliver det efterhånden til akkumulering af temmelig meget gammelt skrammel, af varierende kvalitet, det er dog ( næsten ) altsammen noget som jeg føler en eller anden historisk tilknytning til.
Jeg roder selv med højtaler byg og filter justering, da det er det eneste jeg evner udi elektronik.
Hele herligheden er valgt med musikken i fokus.
Kom endelig med spørgsmål og kommentarer.
Hilsen Jacob
Et Fynsk menageri
-
- Lokalitet: Nyborg
- Geografisk sted: Fyn
Et Fynsk menageri
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Sansui C-B 2301 -- Onkyo Scepter 500 gør det selv -- En Vogue Quasar med Triplanar arm - -- Lidt DIY rør stumper -- Sati Taj Mahal 6C33 rør forstærker
- ferr31
- Geografisk sted: Østfyn
Re: Et Fynsk menageri
Hej Jacob
Godt at se du fik lagt nogle billeder ind
Er det bare mig der ikke kan huske
plejer der ikke at
Være en bas mere i hver højttaler ?
Mvh.
Nils
Godt at se du fik lagt nogle billeder ind

Er det bare mig der ikke kan huske

Være en bas mere i hver højttaler ?
Mvh.
Nils
Mvh.
Nils
Nils
-
Hej Nils
Lige præcis, har to frontbafler, en med to basser og en med en bas.
Det ny forstærker sæt, giver temmelig meget niveau i bunden, så det var rigeligt med en bas.
Lige præcis, har to frontbafler, en med to basser og en med en bas.
Det ny forstærker sæt, giver temmelig meget niveau i bunden, så det var rigeligt med en bas.
Sansui C-B 2301 -- Onkyo Scepter 500 gør det selv -- En Vogue Quasar med Triplanar arm - -- Lidt DIY rør stumper -- Sati Taj Mahal 6C33 rør forstærker
-
- Lokalitet: Faaborg opland
- Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Velkommen til. Ser spændende ud! Hvordan har du bygget tad-hornet? Er det håndskåret og slebet i facon?
-
Tak Btyd