Umiddelbart ser pickuppen jo ikke ud til at være særlig spændende?

Du har nok ret - jeg må se om jeg kan montere en ordenligpickup i huset:)henhlars skrev:Jeg vil ikke bruge den på mine vinyler.![]()
Det ser ud til at være en krystalpickup.
Nåletryk over 5 gram.
Det var spot on! Det var sådan en fætter - godt slidt, faktisk ødelagt, så den fik jeg taget af og prøvede med min kontrapunkt af - og det var glimrendehis067 skrev:Hvad med en Ronette ST105? Den synes også at have været solgt uden en 78-nål.
https://www.google.co.uk/search?q=phono ... DST2twM%3A
Desværre - men et godt bud, det er dog en stereo.alfatron skrev:PUén er en philips af dem som havde en tap med rør/grøn farve, og med nål på begge sider, den ene kunne tage 78ére medens den anden kunne køre alm. LP/singler, der er tale om en mono PU
Det er vidst ikke et ukendt fænomen at man kan fuske sig vej til mange ting, jeg troede ikke at PUén var original, den ligner til forveksling dem Philips lavede i 60érne, disse var i mono.. DERFORferr31 skrev:Hvorfor tror du det er mono når der nu står stereo på oversiden ?
Det ligner i hvert fald en vendbar Phillips pickupB&O Vintage skrev:Kan minde om denne Philips pladespillere, AG2209, pladespillere jeg købte for nylig nok noget mindre er den her.