Captain Phoenix skrev:Godt det lykkedes (selv om det var lidt af en "blunder"...).
Jeg var faktisk lige ved at skrive, at der ikke kunne være noget alvorligt i vejen med en/din Nikko!
Har haft fat i 4 forskellig Nikko-receivere gennem mit værksted indenfor de sidste måneder - og det har været det samme med dem alle: Uanset grannåle, sand, rust osv. har de bare spillet og ikke krævet andet end rensede potmetre og kontakter. (Dog bliver de store 'lytter i strømforsyningen trætte med alderen som mange andre).
Har sagt/skrevet det før: Nikko er bundsolide, velspillende - og undervurderede.
Ja Captain, Det er Nu Dig jeg Peger på, hvis folk spørger hvorfor Det Blev en Nikko. Og så har jeg faktisk også en God Ven som ejer 54 Nikko Ting, i blandt er der 5x TRM750eren som min her. Men I To Husker jeg at have sagt de var gode sager, og Jeg Bliver nød til at Sige det samme. Den Har spillet i gode seks timer nu, Og den spiller bare Så Dejligt. Rigtig Meget effekt, volume knappen når lige at Klikke to gange, og så ryster hele bygningen, Jeg er bare Glad for den. Forarbejdningen er fantastisk, selvom den minder meget Om Pioneer, den kan jeg Personligt ikke udsætte noget ved. Alt efter alt, En vildt dejlig Forstærker. Nu Brænder det i fingere, og jeg tror jeg nupper den Nikko receiver der står til 700 På den Blå, Der kan nok forhandles Lidt. Hvis nogen af jer Smarte mennesker kender et godt Paar højtalere jeg kunne Få til Den her Nikko, til at Udnytte den høje effekt noget mere, må de gerne sige til. Mine Marantz Imperial er både kosmetisk trætte og ikke egnet til Jobbet.
Kender lidt til lidt af hvert, mest solidstate grej, men lærer PT også om Rør.
Stor Fan af Technics Og Zenith.