Fortsat god påske.
MVH 3ode
Yderligere Læserservice:møffe skrev: (Læserservice: Det er ikke en THOR men en TO-R.)
Mener du, at de er viklede på en E - I interlaced kerne ?mcs_5 skrev:Og de er viklet som en nettrafo (dem jeg har set) - så de er ikke fremragende...
Mikkel
Nej, de har vist en lille luftspalte. Det jeg mener, er at de kun har een primær- og een sekundærspole. De bedre modeller er jo delt op i flere sektioner, for at få en bedre båndbredde.tctla skrev:Mener du, at de er viklede på en E - I interlaced kerne ?mcs_5 skrev:Og de er viklet som en nettrafo (dem jeg har set) - så de er ikke fremragende...
Mikkel
Altså uden luftspalte ?
Hvis de kan få de "normale" (6P45S) billigt, er de da også værd at tage med - jeg aftager gerne 5-6 stk...Jeg vil RIGTIG gerne få tag i en håndfuld EL509-2 fra Svetlana.
Det er den model, der har anoden forbundet i soklen, der iøvrigt er en Oktal-sokkel.
IKKE supernemme at finde, men prøves skal det
Jeg blev tilbudt dem til $20/stk. men mener, det er for dyrt, så jeg sagde nej tak.mcs_5 skrev: Hvis de kan få de "normale" (6P45S) billigt, er de da også værd at tage med - jeg aftager gerne 5-6 stk...
Mikkel