Fredmarantz skrev:Mit WC-2 er af Japansk herkomst. og sad oprindeligt på en Marantz 3800, som jeg købte i Frankrig. Det var en "Fixed" 110/117V-preamp - som bar dette kabinet.
Jeg er ret sikker på, at mit WC-2 er fremstillet i / eller til det japanske Marantz-marked, idet det er tilstræbt blanklakeret - noget som japanerne godt kan lide. Tilmed havde det oprindeligt fået et "scruff" , som det kan ses i det ene hjørne. Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds med det - men det er sådan det er - og indtil videre har jeg levet med det.
Vh
Freddy
Elway skrev:Så blev det søndag (og jeg har lige fået tilsluttet den Denon HA-500 som jeg købte af Jake/The Canadian). Den arbejder med en Denon DL103R (vist oprindeligt fra Louis, men nu min via Verner/hificlassic) på min Yamaha YP-D9 (se foto forrige post). Lækkert!
Lørdagen var også MEGET interessant...
Jeg kørte fra Aalborg til Herning for at besøge Freddy. Så der blev set lidt på grej og drukket kaffe i Casa de Freddy & Linda. Hovedformålet med besøget var dog at vi skulle videre på en lille roadtrip længere ned i landet for at se på mere grej. Jeg havde spurgt Freddy om han havde tid til at være med som den absolutte sagkundskab – og jeg var meget heldig at Freddy havde tiden og lysten til kvalitetsikre mit potentielle køb af grej.
God roadtrip med masse af hygge og anekdoter. Stor tak til Freddy for at stille sin tid og ekspertise til rådighed – det var tryghedsskabende!
Men hvad var det så jeg havde forelsket mig i? Og hvordan gik det?
Freddy, vil du ikke "do the honors" og beskrive hvad det var som jeg var på jagt efter, fik dig lokket med til at se lidt på - og forløbet?- Du har vist også et par lækre fotos?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster