Jeg er ikke nogen mesterfotograf, men der er tale om en Technics tuner, der efter let rengøring ser flot ud (vi har vel alle en lille fetish for "Technics brun"

mvh
Allan
MDA skrev:Tonni den Dual du har upload billed af, er det den jeg havde med til dig?
MDA skrev:Jeg kunne godt fornemme at den var i fin stand under alt støvet, men at den kunne blive så flot igen, havde jeg ikke regnet med
Skisme godt gået, fint den kan bringe glæde igen, for hos mig gjorde den ikke møj gavn.
Tonni skrev:Men nu er vi vist OT. Sorry!
AllanM skrev:Jeg vil også gerne sige tak for en fantastisk dag på Hald. Masser af flot vintage grej og flinke deltagere man kan få en hyggelig snak med. I år fik jeg endda lidt med hjem (tak Freddy!).
Jeg er ikke nogen mesterfotograf, men der er tale om en Technics tuner, der efter let rengøring ser flot ud (vi har vel alle en lille fetish for "Technics brun") og spiller aldeles glimrende.
mvh
Allan
AllanM skrev:På træffet fortalte Harvey så levende om hans restaureringsprojekter, bl.a. hvordan man får et ridset støvlåg pænt igen. Kan nogen huske hvilket polérmiddel der blev anbefalet og om der var en bestemt teknik?
mvh
Tilbage til Vintagehifi træf 2011
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst