
Jeg er ikke nogen mesterfotograf, men der er tale om en Technics tuner, der efter let rengøring ser flot ud (vi har vel alle en lille fetish for "Technics brun"

mvh
Allan
Ja det er svært at tro ikke? - Men det er den!!!MDA skrev:Tonni den Dual du har upload billed af, er det den jeg havde med til dig?
Skal jeg være ærlig havde jeg heller ikke troet det kunne lade sig gøre at få den så pæn! - Eller bare at få den til at køre igen, efter det viste sig den var gået fast i motoren... - Godt jeg havde erfaringerne fra min E50-motor (Td124)MDA skrev:Jeg kunne godt fornemme at den var i fin stand under alt støvet, men at den kunne blive så flot igen, havde jeg ikke regnet med :)
Skisme godt gået, fint den kan bringe glæde igen, for hos mig gjorde den ikke møj gavn.
OT eller ej - den er blevet flot!Tonni skrev:Men nu er vi vist OT. Sorry!
Ja- den er rigtig pæn sådan en Technics - og er faktisk en rigtig god tuner. Utroligt, hvad der lader sig gøre "under hjelmen" med rawlpluks, tændstikker - og sejlgarn.Det er jo ikke min sædvanlige stil, men der var ikke andre muligheder, hvis man ikke skulle ud og source endnu en ST-9600 - og den ville formentlig fejle det samme. Håber du får megen glæde af den alligevel! :)AllanM skrev:Jeg vil også gerne sige tak for en fantastisk dag på Hald. Masser af flot vintage grej og flinke deltagere man kan få en hyggelig snak med. I år fik jeg endda lidt med hjem (tak Freddy!).
Jeg er ikke nogen mesterfotograf, men der er tale om en Technics tuner, der efter let rengøring ser flot ud (vi har vel alle en lille fetish for "Technics brun") og spiller aldeles glimrende.
mvh
Allan
Der er mange fremgangs metoder, men "min" metode er:AllanM skrev:På træffet fortalte Harvey så levende om hans restaureringsprojekter, bl.a. hvordan man får et ridset støvlåg pænt igen. Kan nogen huske hvilket polérmiddel der blev anbefalet og om der var en bestemt teknik?
mvh