mondial skrev:Så er der et billede af min tuner ved "aftenstide"
Mvh
Jan
Den er flot! - den grønne lampe er bare hyggelig og emmer af kvali, synes jeg. Jeg er vild med grønne lamper, selv om jeg er glad for Marantz - har de desværre ikke så mange grønne lamper (kun scoperne ). Revox-tunerne fra den generation er der noget særligt ved - måske ikke lydmæssigt( det ved jeg faktisk ikke noget om - har desværre aldrig hørt dem) - men i hvert fald turde designerne at give apparaterne en visuel identitet, så man altid har kunnet kende en Revox-tuner på laaaang afstand.
Ved aftenstide - nemlig , det er også her vi får det bedste af det bedste lys fra disse herlige tingester - jeg har prøvet nogle gange, men man skal godtnok passe på at lyset er helt rigtigt - idet det ellers kun er selve skalaen og kontrollampper mv vi får "på filmen", altså hvis det bliver for mørkt - vi skulle også gerne lige have resten af tuneren i den magt og vælde - så det er vel nærmest tusmørket, der bør fotograferes i .
Edit: Jeg kan så se, at Revox A76-billedet ikke kom med i citatet - og jeg ved ikke hvorfor, så man må temmelig langt op i tråden for at nyde denne Revox A76 "by night".
Vh
Freddy