KenRas skrev:Sorry, jeg kunne ikke lade være Fortsat god weekend.
Nææ - den er god med dig. Andre har dog tidligere(mener jeg) også i tråden her, syntes det var sjovt... Det er det også lidt. Men du er jo stadig lidt 'Rookie' herinde...
God søndag til alle, Hilsen X-ray
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Jeg går og prøver at rydde lidt op i mine flyttekasser og så dukkede disse op... Små CineMag trafoer til MC pickup. Der ligger også en 10 år gammel kvittering - Ja, tiden flyver. Var der egentlig nogen som kom ordentligt i mål med disse...? Jeg mener jeg kom i mål, men kunne ikke forliges med min DL103 - den åbnede ikke rigtigt op uanset belastning. Så jeg vendte tilbage til MM. Måske man skulle give det en chance mere.... - eller har nogen lyst til at prøve..?
DSC_4090.JPG
Hilsen X-ray
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
X-ray skrev:Jeg går og prøver at rydde lidt op i mine flyttekasser og så dukkede disse op... Små CineMag trafoer til MC pickup. Der ligger også en 10 år gammel kvittering - Ja, tiden flyver. Var der egentlig nogen som kom ordentligt i mål med disse...? Jeg mener jeg kom i mål, men kunne ikke forliges med min DL103 - den åbnede ikke rigtigt op uanset belastning. Så jeg vendte tilbage til MM. Måske man skulle give det en chance mere.... - eller har nogen lyst til at prøve..?
DSC_4090.JPG
Hilsen X-ray
Jeg købte, nok også for ti år siden, en færdigwirede en af Gottshalck, brugte den med dl103 og husker det herligt som udemærket. Men dengang var det nok også mest det st få råd til en fornuftig stepup.
X-ray skrev:Jeg går og prøver at rydde lidt op i mine flyttekasser og så dukkede disse op... Små CineMag trafoer til MC pickup. Der ligger også en 10 år gammel kvittering - Ja, tiden flyver. Var der egentlig nogen som kom ordentligt i mål med disse...? Jeg mener jeg kom i mål, men kunne ikke forliges med min DL103 - den åbnede ikke rigtigt op uanset belastning. Så jeg vendte tilbage til MM. Måske man skulle give det en chance mere.... - eller har nogen lyst til at prøve..?
DSC_4090.JPG
Hilsen X-ray
Ellers har jeg en Thorhauge, du kan låne og prøve. Den matcher DL103. P.S: Den er ikke til salg.
MAJ skrev:Ellers har jeg en Thorhauge, du kan låne og prøve. Den matcher DL103. P.S: Den er ikke til salg.
Ellers Tak, MAJ. Jeg har skaffet mig af med den DL103. Jeg har dog en kraftig lyst til at prøve kræfter med MC igen. Jeg kigger dog efter noget med lavere impedans end DL103... Hvis det kan lade sig gøre - ellers må jeg på sådan en igen.
Hilsen X-ray
- Jeg har dog en kraftig lyst til at prøve kræfter med MC igen -
Hej Klaus Har denne Coral mc-88DX, der ikke bruges længere. Mener det er en HI-output, har ikke været brugt længe, så ophæng sikkert trægt. Gratis og I stedet for den rødvin du aldrig fik..
cdp skrev: Har denne Coral mc-88DX, der ikke bruges længere. Mener det er en HI-output, har ikke været brugt længe, så ophæng sikkert trægt. Gratis og I stedet for den rødvin du aldrig fik..
Tak for det fine tilbud - men jeg skal i en helt anden retning ift MC.
Hilsen X-ray
cdp skrev: Har denne Coral mc-88DX, der ikke bruges længere. Mener det er en HI-output, har ikke været brugt længe, så ophæng sikkert trægt. Gratis og I stedet for den rødvin du aldrig fik..
Tak for det fine tilbud - men jeg skal i en helt anden retning ift MC.
Det kommer an på om der er nogen, der har en lavere impedans. Og så skal det kunne betales - det skal jo være sjovt..
Hilsen X-ray
En lavimpedant en? jeg har en Ortofon Sl-15 q liggende - en vintagesag, oprindelig lavet til quadrofoni, som jeg ikke har brugt meget længe. Den er lavimpedant. Vi du låne ved lejlighed?
Jeg har været så heldig, at have 'gen'fundet en Sansui AU-999. Men der mangler en vippe-knap... Ligger nogen inde med sådan en ekstra - er jeg meget interesseret.
DSC_4116.JPG
Det er egentlig power-switch som er knækket og væk - men den regner jeg med, at kunne fixe.
Hilsen X-ray
X-ray skrev:Jeg har været så heldig, at have 'gen'fundet en Sansui AU-999. Men der mangler en vippe-knap... Ligger nogen inde med sådan en ekstra - er jeg meget interesseret.
DSC_4116.JPG
Det er egentlig power-switch som er knækket og væk - men den regner jeg med, at kunne fixe.
Jeg har fundet den via ebay i Arizona... Fedt. Så krydser jeg fingre for, at den også når frem...
Hilsen X-ray