Øj, øl! Jeg har et interessant lille bryghus her i baglandet, Gundestrup. Hans porter fyrer bare på alle cylindre, jeg kunne jo medbringe et lille udvalg også?
Boptilyoudrop skrev:Øj, øl! Jeg har et interessant lille bryghus her i baglandet, Gundestrup. Hans porter fyrer bare på alle cylindre, jeg kunne jo medbringe et lille udvalg også?
Der er plads nok til at en lille udbrydergruppe indbygger en ølsmagning i træffet, måske i forb. med hyggeloungen i Pejsestuen om aftenen? Hver tager i øvrigt et (mindre) vintage setup med til det?
Jeg sælger lokale pilsner-øl (og sodavand), hvis nogen er interesseret. Hancock er navnet.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
bluetiger skrev:Er der nogen der er på ølsmagning ?
Så kunne jeg slæbe lidt blandet udvalg med på sammenskudsbasis. Lidt fra de små danske bryggerier men også BELGISK KLOSTERØL
Herlig ide. Hvis jeg nu slæber en stabel interessant øl eller to med også, så kan vi vel bytte os lidt frem?
Fremragende idé med øl bytte/-smagning om aftenen!
Jeg tager forbi min favorit øl-pusher – Barley Wine (http://www.barleywine.dk) – og henter lidt spændende flasker, der kan indgå. Leverede/istandsatte for nogen tid siden et lille vintage-anlæg (Thorens 320, Akai AA 1020, Sonab OA4 type 2) til butikken. I stedet for kolde kontanter blev det til et øl-tilgodehavende, som vi nedskriver når jeg kommer forbi og henter lidt special-øl. Meget hyggeligt!
Vintage HiFi er kilde til gode relationer mellem rare mennesker
Det ser ud til at blive et hyggeligt træf, jeg køber bare hele pakken. Hvis der mulighed for afspilning af et Decca Mastertape (halvspor stereo/ 38 cm/sek) på en vintage spolemaskine så skal I bare høre løjer.
Er der kage nok - ellers kan jeg godt lide at få dej mellem fingrene!!.
vinyl skrev:Det ser ud til at blive et hyggeligt træf, jeg køber bare hele pakken. Hvis der mulighed for afspilning af et Decca Mastertape (halvspor stereo/ 38 cm/sek) på en vintage spolemaskine så skal I bare høre løjer.
Er der kage nok - ellers kan jeg godt lide at få dej mellem fingrene!!.
Hilsen Børge
Der bliver lige plads til dig også.
Jeg kan ikke overskue, om der mon er kage nok. Ellers hører du nærmere.
PQR
Mono (og stereo)
Med mere.
Vær venlig at tjekke om du og dine er registreret korrekt. Læg også mærke til sammenregningen af din pris, og afregn med undertegnede så tidligt som muligt efter din ankomst til træffet den 3. marts. Medbring kontanter (andet dur ikke) og gerne andet end hele hundrede kroner; så slipper småpengene hurtigt op.
Første gang ca. kl. 15 til at gøre klar til kaffen.
Siden efter kl 18 (efter shootouten) med borddækning og klargøring til aftensmad.
Og et nyt hold til oprydning efter aftensmaden.
Måske var det en ide om tre "formænd" meldte sig til hver af tjanserne, og disse så stod for at rekruttere den nødvendige hjælp? Jeg vil være nærværende ifm. det praktiske arbejde og rådgive, men gider ikke slæbe ret meget selv.
PQR
PS. Der mangler stadig et lounge-setup til aftenhyggen i pejsestuen; er der slet ingen, der brænder for at medbringe sådan et? Gerne med vinyl. Men vel også uden.
Mono (og stereo)
Med mere.
pqrannes skrev:PS. Der mangler stadig et lounge-setup til aftenhyggen i pejsestuen; er der slet ingen, der brænder for at medbringe sådan et? Gerne med vinyl. Men vel også uden.
Lounge-set-up'et er på plads Har aftalt med "høvdingen", at jeg medbringer et lille, midt-70'er hyggeanlæg: - Pioneer SX434 - Pioneer PL 12D/112D m. Ortofon - 1-2 par små JBL fra Decade-serien
Hvis I ikke vil være tvangsindlagt til mine medbragte jazz-skiver, gælder det om at tage noget god lounge-vinyl-musik med.
pqrannes skrev:PS. Der mangler stadig et lounge-setup til aftenhyggen i pejsestuen; er der slet ingen, der brænder for at medbringe sådan et? Gerne med vinyl. Men vel også uden.
Lounge-set-up'et er på plads Har aftalt med "høvdingen", at jeg medbringer et lille, midt-70'er hyggeanlæg: - Pioneer SX434 - Pioneer PL 12D/112D m. Ortofon - 1-2 par små JBL fra Decade-serien
Hvis I ikke vil være tvangsindlagt til mine medbragte jazz-skiver, gælder det om at tage noget god lounge-vinyl-musik med.
Smukt... ellers er min "nye" Tandberg TR200C jo i huset. Jeg tager også lidt vinyl med r-l-b.... Håber jeg på - tager nogle af hans perler med
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem