Vad jag minns är det en specialmodell med fast nätsladd(ingen brunn) och DIN-kontakter för högtalare i st f bananer.Byggd för nordiska länder.
Den på bilden är tyvärr(min personliga åsikt)lite modifierad med strömbrytare och ratt icke original.
Man kan se hålen efter de gamla DIN-kontakterna.
Quad 33/303
- Gottschalck
- Lokalitet: Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Re: Quad 33/303
Så kom der nye udgangslytter i den syge. 4 stk 6800uf/100 volt Panasonic. Tak igen til storleveradøren Mikkel.
Fuskernetledningen er imidlertidigt til en rigtig dukker op
Det kan godt høres og fornemmes af kraftigere lytter i forsyningen hjælper på lyden og især bassen. Man kan dog stadig godt fornemme at det er en gammel konstruktion med alt hvad det indebærer af transistorlyd, når den spændes hårdt for. Samtidigt er et par kondensatorer på driverprintene skiftet og det hjælper yderligere på især mellemtonen og stemmerne, som fremstår mere klart.
Jeg er dog imponeret over ydelsen, især når man tænker på at konstruktionen er, hvad? 50 år gammel.

Jesper
Det kan godt høres og fornemmes af kraftigere lytter i forsyningen hjælper på lyden og især bassen. Man kan dog stadig godt fornemme at det er en gammel konstruktion med alt hvad det indebærer af transistorlyd, når den spændes hårdt for. Samtidigt er et par kondensatorer på driverprintene skiftet og det hjælper yderligere på især mellemtonen og stemmerne, som fremstår mere klart.
Jeg er dog imponeret over ydelsen, især når man tænker på at konstruktionen er, hvad? 50 år gammel.

Jesper
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Kan ham Mikkel mon skaffe 4 udgangslytter igen, til rimelige penge?Gottschalck skrev:Så kom der nye udgangslytter i den syge. 4 stk 6800uf/100 volt Panasonic. Tak igen til storleveradøren Mikkel.
Jesper
Mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
-
- Lokalitet: Bagsværd
- Geografisk sted: Københavnsområdet.
Har haft rigtig gode erfaringer med et upgrade set fra Net audio. Jeg havde også en 303 med en del snask som kom ud af bunden på lytterene. Den spillede fint inden så godt som jeg nu kunne vurdere det, den spillede kun i en kanal, en transistor var stået af, men da låget nu alligevel var af, og hvor længe ville den spille med alt det snask, så *Quad 303 Amplifier Full Replacement Capacitor Set* kom i, og jeg syntes selvfølgelig at nu da den spillede i begge kanaler, at det var markant forbedring i min ydmyge mening.
http://www.net-audio.co.uk/quad303caps.html
http://www.net-audio.co.uk/quad303caps.html
Lidt blandet. Noget nyt og noget gammelt
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
Du kan jo skrive til ham og spørgehificlassic skrev:Kan ham Mikkel mon skaffe 4 udgangslytter igen, til rimelige penge?

- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Man skal jo kende Mikkels brugernavn for at kunne skrive til ham?mcs_5 skrev:Du kan jo skrive til ham og spørgehificlassic skrev:Kan ham Mikkel mon skaffe 4 udgangslytter igen, til rimelige penge?
Mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
mcs_5, så vidt jeg ved.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Jeps Verner. Og han lod dig så lige vide, hvad du skulle gøre...hificlassic skrev:Man skal jo kende Mikkels brugernavn for at kunne skrive til ham?mcs_5 skrev:Du kan jo skrive til ham og spørgehificlassic skrev:Kan ham Mikkel mon skaffe 4 udgangslytter igen, til rimelige penge?
Mvh Verner

Bare det GLØDER!!!