Er der nogen der har erfaringer med c-2X ? Den skulle efter hvad jeg kan læse være en efterfølger til c-2a. Jeg har en c-2X og håber den kan komme op og køre igen ;-)
Men ligeledes desværre, har jeg lige haft gang i C2a. Og den viste sig at være syg.
Den spillede fint, men skrattede i nogle kontakter/potmetre.
Dette var dog ikke det værste. Hver gang jeg pærede ved volumen lukkede den DC ud.
Så nu går jagten ind på en servicemanual...
Og den blev så fundet via "Tanya", dog i en udgave med diagramklip.
- Nå tror printeren, og lidt juleklip, klarer det.
Men andre projekter kommer først, Så den må på hylden...
Udemærket. Indtil jeg lånte den ud, til en ven. Der spillede den i flere år, til han døbte den i øl, og måtte "købe" den...
Den passede ikke til Lowther...
Tonni skrev:Udemærket. Indtil jeg lånte den ud, til en ven. Der spillede den i flere år, til han døbte den i øl, og måtte "købe" den...
Okay - jeg har i hvert fald lagt billet ind på den. Og så ser jeg at der er en Yamaha B-2x på DBA.... Kunne være lidt sjovt at samle sættet med C-2x og B-2x.... Og så et sæt NS-1000M.... Bliver sgu helt våd i trussen....
Tonni skrev:Udemærket. Indtil jeg lånte den ud, til en ven. Der spillede den i flere år, til han døbte den i øl, og måtte "købe" den...
Okay - jeg har i hvert fald lagt billet ind på den. Og så ser jeg at der er en Yamaha B-2x på DBA.... Kunne være lidt sjovt at samle sættet med C-2x og B-2x.... Og så et sæt NS-1000M.... Bliver sgu helt våd i trussen....
Tror jeg på! Det ville fa... også være et hedt anlæg!