Kan jeg ændre overskiften så? Ellers bliver det uoverskueligt for mig hihi. Kan jeg i øvrigt slette billeder som er lagt op?
Jepsen du kan godt ændre overskriften, og du kan også slette billederne. Men jeg synes det ville være synd hvis du sletter dine billeder, håber det fordi du vil upload nye billeder
Okay det er altid dejligt at høre, anlægget er faktisk til salg for den rette pris. Der skal nok komme nye billeder når min kammi kommer forbi med hans spejlfrefleks
Allan. A skrev:Okay det er altid dejligt at høre, anlægget er faktisk til salg for den rette pris. Der skal nok komme nye billeder når min kammi kommer forbi med hans spejlfrefleks
Der skal nok komme andet vintage, jeg har min fars gamle Yamaha CR-1020 reciever som Freddy eller en anden og jeg skal have kigget på ved lejlighed. Måske der så kommer en pladespiller til denne. Men det bliver først når jeg får en anden bolig.
Jeg er nemlig blevet hooked på en Yamaha AX-892 forstærker.
Ja vi kan jo alle have et svagt øjeblik, godt du er kommet over det. En glædelig overraskelse at du vil beholde dit mega seje anlæg. [/quote]
Ja det var nu mest fordi der var en fejl som jeg ikke troede kunne rettes, men som der er fundet en løsning på Jeg ville nødig sælge alle disse skønheder
Så er der lidt nye billeder som længe lovet Jeg har haft en kammerat på besøg med hans Nikon Spejlrefleks kamera og nu kan i se at nogle af apparaterne er udskiftet til større modeller og mit møbel er også kommet med denne gang
Jeg tror ej heller at jeg har opdateret mine B&O billeder siden jeg ankom til siden
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.