Helikon skrev:Altså, jeg har fået et tomt sæt 5700 af NikonSP der kom til overs i fbm hans Celestion Ditton 66 Mk II næsten Urias projekt. De var tænkt til at bytte kabinet med mine egne 5700 i palisander hvis kabinetterne var pænere, men de er lige pæne, så nu står de og fylder i stedet. Hvis du kan bruge dem så er det dine. Jeg kan tage dem med til træf, de kan nok formidles videre derfra hvis du ikke selv deltager.
Jamen , så står de to Beovox 5700 kasser på lager i skuret ... via hjælp fra en venlig vintagehifi mand i Silkeborg
Superheldigt for mig at der lige var plads i bilen.... godt for Helikon at han slap af med højttalerne, så han ikke længere kan klandres for at have for mange Beovox 5700 højttalere
Gu' ved om det var dem der var forbi her på et tidspunkt og som jeg handlede fra Hackenberg og siden havnede hos Helikon?
Nogle ting kommer virkelig rundt.
MVH Henning
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
spuncut skrev:Gu' ved om det var dem der var forbi her på et tidspunkt og som jeg handlede fra Hackenberg og siden havnede hos Helikon?
MVH Henning
Jeg havde for år tilbage et sæt slidte 5700 med til Helikon/Randers. Jeg bor vel 10km fra kj2005..
X-ray
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
spuncut skrev:Gu' ved om det var dem der var forbi her på et tidspunkt og som jeg handlede fra Hackenberg og siden havnede hos Helikon?
MVH Henning
Jeg havde for år tilbage et sæt slidte 5700 med til Helikon/Randers. Jeg bor vel 10km fra kj2005..
X-ray
De var i teak finer mener jeg, de her er i palisander
MVH Henning
De 5700 Helikon fik fra mig, havde jeg hentet i Tjæreborg
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .