ScanDynacoNut skrev: 20 feb 2026, 09:30
Da det er umuligt at skaffe tegningerne på modellen, er der kun servicemanualen fra den tidligere 4VN880, som har et lignende setup, men ikke helt identisk. Da det går ud over mine kompetencer, skal jeg nok på indkøb efter assistance
Hej Brian,
Så må du hellere komme forbi med den en dag, så må vi se om jeg kan få liv i den igen
Den skulle jo gerne med til træffet...
Hej Kenneth
Tusind tak for dit tilbud om assistance! Du kender jo forgængeren.
Lad os finde en dag hvor vi begge har er tid.
Nu bliver vejret bedre til en pæn lille køretur
Jeg smider en sms
ScanDynacoNut skrev: 20 feb 2026, 09:30
Så er vi et par skridt nærmere.
Nu har jeg nået, for mig, et acceptabelt niveau af rengøring.
Har også haft ild i sagen. Den er købt som defekt, og sælger var lidt tilbageholdende med oplysninger. Der er lys i apparatet, men beskyttelses relæet slår fra omgående efter det lukker ved tilslutning. Det lukker ca 2-3 sekunder efter man tænder, men åbner omgående igen.
En kyndig på QuadraphonicQuad, mener det blot er en justering (han er tidligere ejer af samme model). Da det er umuligt at skaffe tegningerne på modellen, er der kun servicemanualen fra den tidligere 4VN880, som har et lignende setup, men ikke helt identisk. Da det går ud over mine kompetencer, skal jeg nok på indkøb efter assistance
Har lige været i kontakt med den tidligere ejer i Holland, som omsider bekræfter min beskrivelse af hvordan den fejler. Noget tyder på at det nok ikke kan trimmes væk, da han oplyser at fejlen kom pludselig, og ikke glidende. Så det er nok en regulær fejlsøgning der skal til.