Cesse skrev:Ikke for at stjæle denne tråd, men er der nogle der har noget materiale fra hifi årbog/revyen på en Nakamichi PA5E2? Da jeg godt kunne bruge nyprisen på skrift, da jeg har lidt problemer med at overbevise mit forsikringsselskab om hvor meget den er værd.
Endnu engang undskyld jeg stjæler/spamer denne tråd og at forstærkeren ikke er helt så gammel som den bør være
Cesse skrev:Ikke for at stjæle denne tråd, men er der nogle der har noget materiale fra hifi årbog/revyen på en Nakamichi PA5E2? Da jeg godt kunne bruge nyprisen på skrift, da jeg har lidt problemer med at overbevise mit forsikringsselskab om hvor meget den er værd.
Endnu engang undskyld jeg stjæler/spamer denne tråd og at forstærkeren ikke er helt så gammel som den bør være
Tonni skrev:Det vil nok heller ikke gøre den billigere... :)
Skal se om jeg kan gøre noget når jeg kommer hjem... Har de fleste "HiFi-Årbogen" der hjemme...
Vil jeg glæde mig til, håber du har noget jeg kan bruge
Helt ok - lad blot info strømme til de som har behov :D
Jeg har fået en Lectron PA50 rør pre ind af døren - nogen der ved noget om den svend?
Bedste rockarkæologiske hilsner
“One time we saw some hookers but when we got closer we realized it was Motley Crue.”
Tonni skrev:Det vil nok heller ikke gøre den billigere... :)
Skal se om jeg kan gøre noget når jeg kommer hjem... Har de fleste "HiFi-Årbogen" der hjemme...
Vil jeg glæde mig til, håber du har noget jeg kan bruge
I hifi årbogen '89 er den ikke særskilt prissat. Men under PA-7E er den listet som citat "Fås også som PA-5E på 2 ' 100 W, ca. 14.000 kr" Bemærk det ikke er Mk.II'eren.
I hifi årbogen '90, er den prissat til kr 7997, nedsat fra 14.500. - Og det er stadig ikke Mk.II'eren...
Desværre er HiFi Årbogen fra 90 den sidste jeg er i besiddelse af, så jeg kan ikke komme tættere på.
r-l-b skrev:så er det nok den fra 89 han skal have fat i - det er da lidt federe at få forsikring for 14 end for 7
Ja det er jeg enig med dig i! - Men man kunne frygte at de ville hænge sig i at det ikke er en MK.II'er der bliver dokumenteret... - De kan være ret bøvlede de forsikringsfolk...
r-l-b skrev:så er det nok den fra 89 han skal have fat i - det er da lidt federe at få forsikring for 14 end for 7
Ja det er jeg enig med dig i! - Men man kunne frygte at de ville hænge sig i at det ikke er en MK.II'er der bliver dokumenteret... - De kan være ret bøvlede de forsikringsfolk...
Ja jeg må nok gå efter at få dem op mod de 14.000 kr, men mener da også at da den lige var kommet på marked kostede der omkring? Men de vil jo have beviser på det
Men ellers mange tak for hjælpen , men hvis der er nogle der har om mk 2 er jeg stadig interesseret.
For vil da gerne have lidt mere end 1400 kr. ud af dem, de sammenligner den med en yamaha til lige knap 6500 kr. Og det mener manden er "Det bedste der kan købes for penge" Synes da virkelig han taler som han har forstand på!
CARS10 skrev:Hej.
Da jeg købte min fra ny i 1995 kostede den 12.000-KR.
carsten
Tak for hjælpen, mente også nok at den blev solgt mellem 12.000 og 15.000 kr ca.
Men har du et bevis for den pris? For de vil gerne have noget konkret.
Og vi "Hi-Fi tosser" kan jo sagtens opdigte en pris, så vi kan snyde forsikringen Men det er jo ikke lige frem det jeg er ude på, vil bare have en rimelig erstatning for den.
så er der ikke tvivl om at der burde indskannes en side af hifi revyen 1994... med håb om at forsikringen godtager det som dokumentation! - Eller har man stadig mulighed for at låne den på biblioteket??? Så kan han da se den irl!
Held og lykke med den ignorant, til en forsikringsagent!!!