Ja, det kan jeg godt se at det gør Det skriger i øvrigt også på en C-240 som jeg ikke har set i dk i noget over et år. Der var til gengæld en P-300 i omløb for ikke så længe siden.
Jeg har tidligere puttet on semi i min e-202, og den lyder i hvert fald fint.
Jeg sidder lige og hører "Muse: 2nd Law" på et par 'gamle' Snell D/IV med et Accuphase C-200/P-300 sæt spændt for. Lydkilden er en undermåler af et Audiotrak HD2 lydkort.
Det rocker helt vildt, på den fede måde - nuancer, indlevelse og SMÆK forskilling er alt sammen til stede.
Fed højttaler - jeg er noget mere imponeret end jeg var af mine Snell J/III som jeg spillede med en Rotel RB-960BX og Sony CDP-X33ES da jeg var 17.
Jeg solgte en Garrard 401 til en Japaner i Tokyo, som forklarede at han kunne bruge den der, fordi han havde både 220V og 110 Volt i huset. Men han havde fået af vide af Kondo san at hans forstærkere ville lyde bedst på 110 V!
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.