Overdreven er den ikke. Og heller ikke mono.Hackenberg skrev:Er der nogen der vil byde ind med en OVERDREVEN effektblok? Eller monoblokke, måske?
Men jeg har en Harman Kardon Citation 19 stående på reservebænken*) her i huset og kan tage den med, hvis ikke andre melder sig.
Den er 2 x 100/180 watt i hhv 8 og 4 Ohm - og var i +25 år en fast del af set-up'et.
Den trak bl.a. mine JBL L300 - som jeg ALDRIG skulle have solgt - til kollektiv-festerne, så sygeplejerskerne på Diakonisse-stiftelsen 500 m væk ringede til politiet for at få os til at skrue ned... (Jeg synes personligt hellere at de skulle have sendt et hold sygeplejerske-elever over for at snakke med os).
Den blev serviceret hos JJ Teknik for nogle år siden, så den skulle være i orden.
*) Den står faktisk på loftet. På højkant. Og er sort - og svær at se i den dunkle belysning dér.
Den vejer også 17,6 kg, så den blev stående da husets frue knaldede tæerne ind i kanten på dens 7 mm tykke metalfront).
Det gjorde hun ikke...
Tror det var ét af de øjeblikke, hvor vintage-grej var mindst velkomment her (men hun kunne jo bare lade være med at gå op på loftet - der er kun hifi-apparater).