Mk 2, sn: 62713. Købt i teak plint med udskæring til 12" tonearm. Sælger mener at det er en SME plint, men det kan jeg ikke bekræfte. Den ses her under den igangværende renovering
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af lcd12 18 apr 2022, 08:11, rettet i alt 1 gang.
Tak for det - måske kan du vise et plinten og/eller beskrive den lidt mere indgående. Er du sikker på, at pladespilleren her oprindeligt er solgt i den plint?
Serienummeret er nu ført ind i skemaet på side 3 i denne tråd.
Jeg har købt en TD124 mkI i ortofon plint med Empire 980 tonearm og JS trafoer monteret indeni. Trafoerne har dog fået klippet ledningerne ret tæt ind (jeg håber de kan reddes), jeg gætter på at nogen på et tidspunkt har tænkt at de "opgraderede" pladespilleren ved at skifte tonearm til en Empire med MM pickup. Desværre mangler der kabel til tonearmen (som har specialstik), så jeg lidt i vildrede med næste step i dette projekt :-)
Serienummer er 38062
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Mit bud vil være, den har været monteret med SMG212/SPU oprindelig. Hvorfor den så har fået Empire armen monteret, ja det kan sagtens være ønsket om MM. Eller måske den plastdel, som udgør lejehuset på SMG'en, har været defekt/knækket, med deraf følgende armskift som resultat?