Nå, men så skal den jo snart monteres

Jeg spekulerede også over, hvor den røde farve var blevet af...ralphandersen skrev:Kasserne i mit sidste indlæg ikke dem jeg har lavet, men de nye fra Lowther: https://lowtherloudspeakers.com/new-aud ... week-four/
Det er nemlig rigtigt... Vi ligger lige i midten...X-ray skrev:Meget spændende... - og jeg syntes overhovedet ikke, at Thy ligger langt væk...![]()
Hilsen X-ray
Ja mellem klisterkanalen og en chamerende gang bølgeskvulp...MAJ skrev:Det er nemlig rigtigt... Vi ligger lige i midten...X-ray skrev:Meget spændende... - og jeg syntes overhovedet ikke, at Thy ligger langt væk...![]()
Hilsen X-ray![]()
Takker for oplysningen. Det gør det hele meget lettere. Og stativet kan skrues af med en skrue gemt bag Lowther skiltene.Tonni skrev:Kan det fancy stativ, der sidder bag på enhederne, skrues af, uden at risikere ulykker ville jeg børe det.
Og ja. Ole's PM4A ligger ned, oven fra. Og det fungerer fremragende...
Ja meget.ralphandersen skrev:Takker for oplysningen. Det gør det hele meget lettere. Og stativet kan skrues af med en skrue gemt bag Lowther skiltene.Tonni skrev:Kan det fancy stativ, der sidder bag på enhederne, skrues af, uden at risikere ulykker ville jeg børe det.
Og ja. Ole's PM4A ligger ned, oven fra. Og det fungerer fremragende...