Det er klassisk luxman når tresvøbet kommer ut over fronten, jeg liker det. har og en l85v og en m-2000 stående, de spiller og bra men ikke så vakre
L30 er vakker og den spiller meget bra, hører mye på klaver musikk og sammen med et par mission 751 fyller den stuen med uanstrengte og behagelige klavertoner
DSC06766 l30.jpg
beklager litt "dunkle" bilder, tatt en mørk sommerkveld.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
de to lyse plader er et forsøk på akustikkregulering, på venstre side står min vedovn (støpejern) og den bidrar til refleksjoner som gjør at diskanten kan "bide" litt i øret. mener bestemt det hjalp :-) pladene fikk jeg av min gode nabo som driver med støydemping i industrien.
stuen min er L formet, og anlegget mitt står i dag nedi vinkelen, når jeg en dag skal pusse opp får jeg prøve å sette det motsatt vei, da får i hvertfall begge høyttalere sidevegger å spille mot :-)
roy67 skrev:Det er klassisk luxman når tresvøbet kommer ut over fronten, jeg liker det. har og en l85v og en m-2000 stående, de spiller og bra men ikke så vakre
L30 er vakker og den spiller meget bra, hører mye på klaver musikk og sammen med et par mission 751 fyller den stuen med uanstrengte og behagelige klavertoner
DSC06766 l30.jpg
beklager litt "dunkle" bilder, tatt en mørk sommerkveld.
Elsker looket på L30 Hvilke højtalere er det, du har stående inde i hjørnet til højre?