- ps jeg har indsat 100uf parallelt på hvert meter, for at få en roligere visning - jeg roder lidt videre og lærer måske noget nyt..
DIY VU meter Rack bro
-
cdp
- Lokalitet: midtfyn
DIY VU meter Rack bro
Tak for svar Spuncut - jeg har placeret a+c parallelt mellem + og stel og ført b +stel videre.. de 10 kohm mellem a og c er jo fast og ben b bliver dæmpet til en passende værdi, alt efter indstilling. Det virker ok i den ene side, men modsat vu meter har anderledes visning (logaritme), hvilke jeg tilskriver komponent fejl.. det hele er bygget som DB mono, med fælles stel og bytter jeg det rundt flytter fejlen med.. har mistanke til en afbrændt germanium diode eller en 4,7 uf kond.
- ps jeg har indsat 100uf parallelt på hvert meter, for at få en roligere visning - jeg roder lidt videre og lærer måske noget nyt..
Mvh. Carsten
- Louis
- Lokalitet: Hørning
DIY VU meter Rack bro
Lukker lige op for tråden igen. Da der nu er en på dba:)
http://www.dba.dk/andet-andet-vu-meter/id-1025124020/
http://www.dba.dk/andet-andet-vu-meter/id-1025124020/
Venligst Louis
-
cdp
-
Fredmarantz
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
DIY VU meter Rack bro
måske en kurer? - den ser fin ud - lavet med et ret professionelt vintage-udseende, men det er vist også meningen..
Vh
Freddy
Vh
Freddy
- Louis
- Lokalitet: Hørning
DIY VU meter Rack bro
Den må da kunne sendes - eller som Freddy skriver køres af nogen. Den er jo billig.cdp skrev:- desværre lidt langt væk ( for mig )
Venligst Louis
- X-ray
- Lokalitet: Ejby - Down Town
- Geografisk sted: Vestegnen.
DIY VU meter Rack bro
Nå - jeg ringede lige på den... men den er solgt.Louis skrev:Den må da kunne sendes - eller som Freddy skriver køres af nogen. Den er jo billig.cdp skrev:- desværre lidt langt væk ( for mig )
Jeg skal nemlig til Århus idag - og kunne derved ha' taget den med til dig... Men altså Nej...
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
-
cdp
DIY VU meter Rack bro
Pænt af dig x-ray - tror faktisk den var solgt inden oplysningen her i forum..X-ray skrev:Nå - jeg ringede lige på den... men den er solgt.Louis skrev:Den må da kunne sendes - eller som Freddy skriver køres af nogen. Den er jo billig.cdp skrev:- desværre lidt langt væk ( for mig )
Jeg skal nemlig til Århus idag - og kunne derved ha' taget den med til dig... Men altså Nej...![]()
Hilsen X-ray.
Meeen, - der dukker måske lign. op igen..
Mvh. Carsten