fra plademessen i søndags - fed skive - også selvom den ikke var helt billig - har den på cd også - men Ihhh - hvor det lyder fedt på vinyl - og med den lille AT95E PU slet ikke ringe
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 - Luxman CX-1 - Luxman CL 350 - 2 x Luxman M120A - Tannoy DC 12" (3149) i Duelundhorn - Garrard 401 - Tannoy DC 10" 2558
Købt på min blå mandag fordi jeg troede at det ville lyde som "Don't You Want Me Baby." "Reproduction" ændrede nærmest mit liv. Ved de første gennemlytninger var jeg vildt skuffet og pladen blev ikke spillet ret meget. Senere og langsomt begyndte jeg at fatte... Human League havde faktisk potentiale, men solgte desværre håbløst ud. Jeg kan forøvrigt anbefale tidlig Simple Minds også.
Senest rettet af mickr 13 maj 2012, 00:30, rettet i alt 1 gang.
Er lige dukket op til overfladen, efter en tur ned i Blues-dybet!
Dykker snart ned igen... - Heldigvis er der 10 "åndehuller". - Ellers ville jeg da drukne, i al den gode musik! - Der er 11 CD'er (gys) og en DVD, at svømme i!!!
Nu sætter jeg garanteret min rÆv på spil, men der skal squ være plads til lidt unga bunga . Noget skal man jo svinge numse til, når man har næverne i en opvask.
Kvaliteten på Youtube kender vi jo, for det lyder meget bedre på cd´en
Jeg havde - næsten - glemt hvor fantastisk god denne Dylan-skive er...
"Tangled up in Blue", "Simple Twist of Fate", "Shelter from the Storm" m.fl.
Dylan er her i midten af 30'erne og LP'en er (efter min bog) i top 5 blandt hans udgivelser - det er sgu' da noget.
Min udgave har heldigvis Pete Hamils Grammy-belønnede bagside-noter (som jeg har forstået blev fjernet fra senere tryk og fra CD'en). Great!
Overkommandoen har mobiliseret alle våbenføre medlemmer af husstanden til væbnet konflikt mod nullermænd og andet skidt i morgen, så det er med at nyde freden.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.