ferr31 skrev:Så kom der en kasse med lidt forskelligt, som jeg lige skal have kigget igennem
Det ligner en spændende kasse du der har fået
Jeg skal lige have den kigget igennem, og set om der er noget jeg vil beholde, inden jeg afleverer den tilbage.
Det er fra den Radio forretning hvor du var med inde
Louis skrev:Det ser spændende ud. Hvad er der som vi ikke kan se
Udover det synlige Ortofon og SME (jeg har armen hvor armrøret og silikonekaret passer på)
er der en T-30, Denon 160, en Ortofon mcp 100 og en del andre pickup's, men intet er afprøvet
så måske er der guld, måske er der kun skrammel
Louis skrev:Det ser spændende ud. Hvad er der som vi ikke kan se
Udover det synlige Ortofon og SME (jeg har armen hvor armrøret og silikonekaret passer på)
er der en T-30, Denon 160, en Ortofon mcp 100 og en del andre pickup's, men intet er afprøvet
så måske er der guld, måske er der kun skrammel
De 6 pickupper der ligger på række er fra Pioneer
MC 200 er desværre uden nål
Jeg har ikke fået testet noget af det endnu, men mon ikke der bliver lidt tid hen over vinteren
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
ferr31 skrev:
Mine bedagede ører holder rigtig meget af lyden fra Pioneers high output mc-pickupper, så hvis du ikke bryder dig om dem (men de ellers er i orden...), vil jeg da være interesseret i en 5mc.
ferr31 skrev:
Mine bedagede ører holder rigtig meget af lyden fra Pioneers high output mc-pickupper, så hvis du ikke bryder dig om dem (men de ellers er i orden...), vil jeg da være interesseret i en 5mc.
Vh Karl
Det kunne da være jeg også skulle prøve en, hvis der er flere tilovers
Mvh Kenneth
Mvh Kenneth
Sansui and Marantz - The very best, from the East and the West...
ferr31 skrev:
ferr31 skrev:
Vh Karl
Det kunne da være jeg også skulle prøve en, hvis der er flere tilovers
Mvh Kenneth
Jeg ser om ikke jeg kan huske at tage et par stk. med når jeg kommer over
ferr31 skrev:Ikke helt vintage, men et "værktøj" jeg glæder mig til at få gang i
image0000001.jpg
Den bliver du glad for - Jeg har haft min i 6 år og har ikke fortrudt - kan se din er den nye model med anlæg til 7” og 10”, har du købt dem med
Den er købt brugt, så det fulgte ikke med, det var meningen at jeg ville købe sættet, indtil jeg så prisen
Jeg overvejer at give mig i kast med at lave den gamle model selv.
Den kan ses her, den burde være mulig at lave selv ud af en gl. LP. https://elusivedisc.com/ultra-systems-7 ... g-machine/
ferr31 skrev:Ikke helt vintage, men et "værktøj" jeg glæder mig til at få gang i
image0000001.jpg
Den bliver du glad for - Jeg har haft min i 6 år og har ikke fortrudt - kan se din er den nye model med anlæg til 7” og 10”, har du købt dem med
Den er købt brugt, så det fulgte ikke med, det var meningen at jeg ville købe sættet, indtil jeg så prisen
Jeg overvejer at give mig i kast med at lave den gamle model selv.
Den kan ses her, den burde være mulig at lave selv ud af en gl. LP. https://elusivedisc.com/ultra-systems-7 ... g-machine/
Jeg indkøbte 10 sæt fra USA importøren for 6-7 år siden … Ser om jeg ikke har en mere liggende
1# - Rega RP10 + Athena 3 + Rega IOS / Teac 2010 + Morgen Deva Dac / Tubelab pre #4 + Audio Classic OTL / Hørning Alkibiades Sig. Gold