Jeg har fundet min ene TD124'ers "søstre" - hhv. 22594 og 22592 - min har 22596 . De er btw i to danskers besiddelse, så mon ikke Danmark har fået en forsendelse med kronologiske serienumre? Hvem solgte egentlig TD124'ere dengang? Tænker et sted på Sjælland... De to og min kommer vist derfra.
Håber det er okay, at jeg lige fortalte den lidt off-topic historie
Jeg har også tænkt på at lave et TD124 minitræf i efteråret (det så hyggeligt ud det sidste!), hvis der kunne være stemning for det - det bliver enten i Aarhus midtby eller i et sommerhus ude ved Knebel
Jeg har fundet min ene TD124'ers "søstre" - hhv. 22594 og 22592 - min har 22596 . De er btw i to danskers besiddelse, så mon ikke Danmark har fået en forsendelse med kronologiske serienumre? Hvem solgte egentlig TD124'ere dengang? Tænker et sted på Sjælland... De to og min kommer vist derfra.
Håber det er okay, at jeg lige fortalte den lidt off-topic historie
Jeg har også tænkt på at lave et TD124 minitræf i efteråret (det så hyggeligt ud det sidste!), hvis der kunne være stemning for det - det bliver enten i Aarhus midtby eller i et sommerhus ude ved Knebel
Det er helt OK - det er jo on-topic i svær grad :-)
Jeg har indtil videre undladt at indføre den ene af de tre maskiner, som du nævner, Axeljespersen - da jeg ikke ved, om ejeren selv ønsker, at det skal stå til skue på vintagehifi.dk - de to andre har vi jo fået vished for og tilladelse til
Axeljespersen skrev:
Hvem solgte egentlig TD124'ere dengang? Tænker et sted på Sjælland... De to og min kommer vist derfra.
Jeg tænker da, at i hvert tilfælde for Beogram 3000-maskinernes vedkommende, at enhver B&O-forhandler landet over (og der var altså mange) potentielt kunne sælge disse.
Hvad angår ikke-Beogram'erne - de tidligere ....det ved jeg ikke, men mon ikke de kunne skaffes fra de normale hifi -kanaler - KT - Selandia - Bjørns - Thygesen - Fona og alle de andre ......Nogen der ved noget?