Dobbelt op på Lenco tallerken. Jeg måtte bare prøve, så jeg ente med at købe den skide dyre spindle forlænger på ebay. Men jeg er egentlig også ret godt tilfeds. Så har jeg understøttet leget med kork. Og så meget af toppladen som muligt.
evox skrev:Ja - det med lige at finde en gammel ERA-spille for en slik, og så lige at snuppe armen, er vist ikke noget man lige gør mere...
Så blev den sgu også færdig. Det må være mit mest vellykkede projekt ind til videre. Den spiller fremragende og passer godt til Citation grejet:) krydsfiner og Valnød.
Tak for roserne. I Århus er vi så heldige at vi har "huset". Et snedkerværksted med maskiner man kan leje, en dag for 30 kroner. Træ kan også købes der, bl.a. Valnød. Så køber man en planke og så skal du selv skære brædder. Jeg har en lille rest hvis du mangler til noget småt?
Der er i heldige med "Huset" . man kunne godt bruge tilsvarende andre steder i landet. Især nu hvor en venninde og hendes mand er flyttet og ikke har et værksted mere, med alle maskiner som jeg kunne låne.
Kan der blive til et armboard til en Thorens 150'er ( min 10 x 30 x 1 cm) Nu er mine JBL'er jo i Amerikansk valnødefi'ner, så kunne det være super, hvis armboard'et passede til
evox skrev:Kan der blive til et armboard til en Thorens 150'er ( min 10 x 30 x 1 cm) Nu er mine JBL'er jo i Amerikansk valnødefi'ner, så kunne det være super, hvis armboard'et passede til
Det tætteste jeg kan komme hedder 9.5 x 30 x 1. Kan det gå an?
Almarx skrev:Du har sans for det. Jeg regner med, at bygge videre på din Lenco i samme ånd.
Mange tak. Jeg håber i hvert fald du får noget godt ud af den. Det kan næsten kun blive bedre:)
High Sky skrev:Det ser super flot ud, lige et tillægsspørgsmål. Kan centerlejet godt tage dobbelt belastning.
Efter hvad jeg har læst mig til kan lejet godt bære to tallerkner. Så længe det er lige, skulle den ekstra vægt ikke slide ekstra på lejet. Der er naturligvis forskellige meninger, men umiddelbart flest der siger der ikke sker noget. Ðer er nok læsestof omkring det.: http://www.lencoheaven.net/forum/index. ... ic=16186.0
Jeg har understøttet det med lidt kork, jeg ved ikke om det hjælper noget, men måske:)
evox skrev:Kan der blive til et armboard til en Thorens 150'er ( min 10 x 30 x 1 cm) Nu er mine JBL'er jo i Amerikansk valnødefi'ner, så kunne det være super, hvis armboard'et passede til
Det tætteste jeg kan komme hedder 9.5 x 30 x 1. Kan det gå an?
Hvis du kunne skaffe 2x2,5mm ibenholt (eller andet hårdt og sort) og lime på hver side, eller flække den to steder og lime listerne ind