Vintagetræf 2018
- Gottschalck
- Lokalitet: Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Vintagetræf 2018
Vil bare høre om der er planer om et kommende træf af en eller anden art i Danmark til næste år?
Det ville være skønt.
Hilsen Jesper
Det ville være skønt.
Hilsen Jesper
- High Sky
- Lokalitet: Middelfart
Re: Vintagetræf 2018
Ja for pokker. Det var jo i Jylland sidst, er det så Sjællands sidens tur nu ?
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
- Hackenberg
- Lokalitet: Gilleleje
- Geografisk sted: Nordsjælland
Eller Fyn!
Er der ikke nogen der kender nogen der har et tomt vandrehjem eller lignende på hånden?
De' ka' da ikk' være så svært.
Er der ikke nogen der kender nogen der har et tomt vandrehjem eller lignende på hånden?
De' ka' da ikk' være så svært.
Med venlig hilsen, Claus.
- Louis
- Lokalitet: Hørning
Ja jeg glæder mig jo allerede så jeg håber da der bliver noget:)
Venligst Louis
- highfive
- Lokalitet: Göteborg
- Geografisk sted: Göteborg, Sverige
Kan man komma till Vintagetraef 2018, som svensk från Göteborg?
Bidrar gärna med något att ta med till träffen!
Med vänlig hälsning, Björn i Göteborg
Technics 205C-IIS / Ortofon MC20 -- Technics SL-1700 MK 2 -- Mürbeck Munin MC Pre Amplifier/Mürbeck Ymer Power Supply -- U66 CONTROL-AMPLIFIER C-2 -- Nakamichi 620 Effekttrin -- IMF TLS80 + MICROMEGA DUO.CD.3.1 -- MICROMEGA DUO.PRO.2 DAC -- Nakamichi 430 Tuner
-
- Tidligere P. M. Hedegaard
- Lokalitet: Hassing
- Geografisk sted: Thy
highfive skrev:Kan man komma till Vintagetraef 2018, som svensk från Göteborg?
Naturligvis. Det kan alle medlemmer.
Vh Poul
les realisations de
L’AUDIOPHILE
les realisations de
L’AUDIOPHILE
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
highfive skrev:Kan man komma till Vintagetraef 2018, som svensk från Göteborg?
Ja, bare du kan snakke engelsk eller tysk - ellers fatter man jo ingenting

Mikkel
-
- Lokalitet: Kvistgård
- Geografisk sted: Kvistgård
Tja - selvfølgelig skal vi have et træf
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Ja- det vil være super, hvis vi atter kunne få stablet et Vintagetræf på benene. Det er jo vores fine tradition
Vh
Freddy

Vh
Freddy
-
Det er vist jubiæumsår næste gang. Jeg snakkede med Peter om det ved den lejlighed, og der ligger intet nagelfast i, at det derfor skal foregå på Hald. Jeg har som sidst det var på Sjælland mulighed for at lægge hus til, men sovefaciliteterne lader jo noget tilbage at ønske i forhold til ovre hos Peter - eller i forhold til at vi låner/lejer os ind et andet sted. Man vil hos mig være overladt til egen medbragt sovepose og liggeunderlag.
Hvis nogen har en rigtigt god idé til et sted....
Evt kunne man leje sig ind på en feriekoloni, det koster ca. 10.000 kr for en weekend.
http://kolonierne.dk/kalender/
Hvis nogen har en rigtigt god idé til et sted....
Evt kunne man leje sig ind på en feriekoloni, det koster ca. 10.000 kr for en weekend.
http://kolonierne.dk/kalender/
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Jeg synes absolut at HALD er STEDET for de fede træf, men det er selvfølgelig langt at køre for jer fra Sjælland.
Jeg pønser lidt på at bygge de største Tannoy man kan forestille sig "Dreadnought" og slæbe dem med på træf
Jeg pønser lidt på at bygge de største Tannoy man kan forestille sig "Dreadnought" og slæbe dem med på træf

DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
- Hackenberg
- Lokalitet: Gilleleje
- Geografisk sted: Nordsjælland
mcs_5 skrev:highfive skrev:Kan man komma till Vintagetraef 2018, som svensk från Göteborg?
Mikkel
Fungerer gerne som tolk

Med venlig hilsen, Claus.
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Hackenberg skrev:mcs_5 skrev:highfive skrev:Kan man komma till Vintagetraef 2018, som svensk från Göteborg?
Mikkel
Fungerer gerne som tolk
Kan jeg foreslå Latin?
(Men en fed ide...og i år kan jeg komme med næsten når som helst)
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
-
hificlassic skrev:Jeg synes absolut at HALD er STEDET for de fede træf, men det er selvfølgelig langt at køre for jer fra Sjælland.
Ja smukke, nærmest majestætiske omgivelser, fantastisk vært, god mad.... Men ja, langt væk hjemmefra. Og så er det et svært rum sådan rent akkustisk at være i - synes dine horn led under det sidste år. Men det kunne man måske gøre noget ved.
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
bjerager skrev:hificlassic skrev:Jeg synes absolut at HALD er STEDET for de fede træf, men det er selvfølgelig langt at køre for jer fra Sjælland.
Ja smukke, nærmest majestætiske omgivelser, fantastisk vært, god mad.... Men ja, langt væk hjemmefra. Og så er det et svært rum sådan rent akkustisk at være i - synes dine horn led under det sidste år. Men det kunne man måske gøre noget ved.
Mine horn led vist allermest af en usandsynligt dårligt lydende Radford forforstærker, og for lidt tid til at få setuppet justeret ind til rummet. Året før spillede mine store horn nemlig glimrende i samme rum med Bofa/Mcintosh setuppet

DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena