Ud over rem, armboard (og arm), plint og nogle sliddele bl.a. til renovering af motoren mangler jeg måske en såkaldte "commutator" for at blive kørende.
Grammofonen har iflg. pladen på chassiset oprindelig været sat til 220V og har ikke nødvendigvis kunne stilles om til 110V. Fra motoren udgår 8 (2 af hver) farvede ledninger og fra tænd-/sluk-kontakten er der tre ledninger, og communtatoren og tilslutningen af elnettet (220V) har på en måde siddet her i mellem.
Communtatoren kan se ud som printpladen her til højre for motoren (på et lånt billede):

Jeg har dog en aflang plade med "110V", "220V" og "nät" påtrykt og iflg. sælger mangler her bare en brun mufferække for, at de gode sager kan forbindes. Det er tydeligt via manglende gulning af chassiset, at pladen har været monteret under det hul i chassiset, hvor også communtatoren sidder. Men det er vist ikke nok.
Communtatoren skal vist også være der, men hvad består den af? Og kan det lade sig gøre at rekonstruere sådan en sag.
Jeg håber at vintagehifi.dks kyndige td 124 specialister byder ind her. Jeg har umiddelbart ikke kunne finde de informationer, jeg har brug for, på nettet.
PQR