Her er det meningen at man kan poste billeder eller links fra annoncer, på ting man ikke ved hvad er eller bruges til, så er der måske andre derude der kan hjælpe med hvad det er for noget.
Her er det meningen at man kan poste billeder eller links fra annoncer, på ting man ikke ved hvad er eller bruges til, så er der måske andre derude der kan hjælpe med hvad det er for noget.
Jeg er ikke teknikker, men det ligner grangiveligt en vario-trafo (med eller uden "skille"?) med både voltmeter og amperemeter og til en ganske rimelig pris, hvis den virker.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Det er bare at få den hentet - til den pris! Og Jo - den er med skilletrafo . Under det nederste meter ser man en lille knap fra en automatsikring - der "popper" ud, hver gang du måtte kvaje dig.... smart .
X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Fin tråd. Jeg ved godt at det jeg poster et billede af er en højttaler, men hvad er mærket? Der stod ikke noget på dem, ud over at de var købt i TV ringen og kostede 1295.- pr. stk. De står i min lokale genbrug til 350.-
Lars Z skrev:Fin tråd. Jeg ved godt at det jeg poster et billede af er en højttaler, men hvad er mærket? Der stod ikke noget på dem, ud over at de var købt i TV ringen og kostede 1295.- pr. stk. De står i min lokale genbrug til 350.-
Mvh Lars
Kunne det ikke være et sæt Ortofon 445 bestykket med Scan-Speak enheder?
Mvh Klaus
Acoustic Research AR-3a Improved, AR-10Pi, AR-11, AR-9
Sansui AU-11000A, TU-9900, SR-929
Hafler DH-220 XL-280 DH-500, XL-600
BeoGram 3000 med STAX UA-7 CF arm + Empire EDR-9
jeg ved det ikke er en helt ny traad, men ville alligevel lige vise Lars et billede af de scanspeak bass/mid woofere der sidder i den ortofon hoejttaler han uploadede et billede af.
yderligere kan jeg tilfoeje at den enhed som har tegnet en spiral paa membranen har en aluminiums svingspole, og den uden spiral har en copper svingspole. derved er den med spiralen en lille smule mere mellemtonet.