Fredmarantz skrev:Men mon ikke folk her med radioamatørbaggrund kan fortælle lidt....??? De kan så meget med radio....
JMP skrev:Jeg har prøvet at finde billeder af F 73 åben (print osv) men kan ikke finde noget,er der nogen der har ,eller ved hvor jeg kan finde?
JMP skrev:Jeg har prøvet at finde billeder af F 73 åben (print osv) men kan ikke finde noget,er der nogen der har ,eller ved hvor jeg kan finde?
janfroerup skrev:JMP skrev:Jeg har prøvet at finde billeder af F 73 åben (print osv) men kan ikke finde noget,er der nogen der har ,eller ved hvor jeg kan finde?
Jeg tror desværre du er ude i noget mission impossible - modellen F73 har jo ikke været solgt i europa, eller for den sag skyld ret mange andre steder, da den er bygget til lokale japanske forhold ( eller derovre ad ).
Hverken skala eller andet vil passe - så hvorfor du lige har valgt den model virker uheldigt. Hvorfor ikke bare finde en af de mange fine Pioneer tunere, der passer i vores del af verden ?? I don't get it !
JMP skrev:Hvorfor ? Jooo F73 er til 19" rack montering og er lavet til at passe sammen med SPEC 3 og 4 og D 70 ,så det kunne da se godt ud hvis det var et helt sæt,og så er den næsten som ny og kostede 9$ ,Jeg har fundet billeder af F73,og kan se at rammen som print og strømforsyning,er monteret i er ens for TX 8800II og F 73 ,ja de er faktisk helt identiske,skala træk, lampe holder, skruehuller,kabelføring,selv skalaen er monteret på samme måde , så jeg tror indmaden fra 8800 kan flyttes direkte over i 73 .Faktisk tror jeg at hele rammen med print kan flyttes over i 73,da det kun er for pladen til forskel,men det må komme and på en prøve
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst