Ja og det billede man lige kan se i øverste højre hjørne ,er en 200GT som er bygget d 11-4-1969 ,som er min kærestes fødselsdag
Modellen er nr 33 af de 300 stk som de har lavet
Det er jo lækkerier ..... rigtige vintagelækkerier. Dog skal jeg nu som redaktør lige gøre opmærksom på, at vi er ved at gå off- topic. Tråden er jo primært dedikeret dine fede 4343. Hvis du vil flashe dit øvrige udstyr, som jeg er sikker på at mange her ønsker at se, vil jeg anbefale, at du opretter din egen tråd om dit eget udstyr og hvad du gør med det ..overvejer m.v. I det særlige forum vi har, som hedder “brugergalleri”. Der kan du boltre dig med alt vintagehifi, som er dit.
Det vil jeg virkelig anbefale. Vi vil gerne se meget mere af dine fine ting......
Har lige fået samlet mit Exclusive i en ikke så pæn reol ,men kun midlertidigt til en pænere model skal designes/bygges . Som det ses er nogle af enhederne uden trækabinet ,de er i DK for at blive renoveret
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Jeg har lige lavet en optælling, og det ser ud som om jeg har fået samlet så meget Coral ,at jeg kan bygge 3 sæt højtalere ,1 sæt med originale Audioscan 400 delefiltre, AT 100 L og 2 sæt med Coral NW 800 og NW 7000 med AT 70. Så nu må jeg vist i gang
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.