JMP skrev:Er der nogen der kender noget til denne her? Tegninger/delefilter? Jeg kan ikke finde noget på den ,kun denne her og så lidt omtale i årbøger .Der står også at den findes i Audioscans højtaler bygge bog ,men ikke i den version som jeg har
hificlassic skrev:Jeg har haft et sæt Coral B400 https://audio-heritage.jp/CORAL/unit/b-400.html
De var virkelig gode. Det meget brede horn er det bedste jeg har hørt med M100 driveren.
hificlassic skrev:Jeg har også kun set det ene sæt jeg havde. Bashornkabinetterne ligner meget JBL 4560, men er ikke så dybe. Desuden er de lavet af spånplade hvor JBLs er lavet af krydsfiner. Mine Coral havde desværre store transport- og fugtskader, som kunne være undgået med krydsfiner. Desuden var basserne brændt af og skiftet til Mackenzie :-( da jeg købte dem
JMP skrev:Det er samme elementer som x15 og 400. Er mest kabinettet som er annerledes.
Jo det er 100L15-M100-H 104 ,det er delefilter og kabinetter der er andeledes ,det er det jeg søger
2-mas skrev:hificlassic skrev:Jeg har også kun set det ene sæt jeg havde. Bashornkabinetterne ligner meget JBL 4560, men er ikke så dybe. Desuden er de lavet af spånplade hvor JBLs er lavet af krydsfiner. Mine Coral havde desværre store transport- og fugtskader, som kunne være undgået med krydsfiner. Desuden var basserne brændt af og skiftet til Mackenzie :-( da jeg købte dem
ØV med STORT ø..........vil det så samtidig sige, at du anbefaler krydsfiner, når jeg vil bygge nye kabinetter til Studio 200 ?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster