Kondensatore
-
- Lokalitet: Sisimiut
- Geografisk sted: 250km over polarcirklen
Kondensatore
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe kondensatorer til Accuphase CB 800 filter kort? der står NKT 302 G1 på dem og de ser ud som billede
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
- Lokalitet: Brabrand
Re: Kondensatore
Hej JMP,
Hvorfor ønsker du at skifte disse MKT kondensatorer?
Mvh.
Fensten
Hvorfor ønsker du at skifte disse MKT kondensatorer?
Mvh.
Fensten
Sansui, Sony, Leak, Fisher, Garrard, Tannoy.
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
De hedder "silver mica" kondensatorer og er ret almindelige. Jeg har brugt dem so
Hvis du vil skifte dem, forstår jeg det heller ikke helt. De bliver ikke sådan for gamle... men du kan jo selvfølgelig mangle dem.....
Men foretag evt en søgning på "silver mica" capacitors. De er til salg hos velassorterede elektronikforhandlere og på Ebay Osv. Koden på dem ved jeg ikke rigtig, hvordan skal tydes.
Vh
Freddy
Hvis du vil skifte dem, forstår jeg det heller ikke helt. De bliver ikke sådan for gamle... men du kan jo selvfølgelig mangle dem.....
Men foretag evt en søgning på "silver mica" capacitors. De er til salg hos velassorterede elektronikforhandlere og på Ebay Osv. Koden på dem ved jeg ikke rigtig, hvordan skal tydes.
Vh
Freddy
-
Sådan nogle gamle nogen (gammelt skidt) skal da bare skiftes ikke? de er jo fra 1976
Ha ha nej da de er fine jeg har bare et tomt print jeg fik foræret så jeg skal lave 800 Hz mere

-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
ja- kig evt. på diagram til det relevante Accuphase 800Hz-filter...der må du kunne se, hvad der skal sidde for at få et 800Hz-filter.
Men jeg er ret sikker på, at det er "lagervare" hos de fleste velassortede komponentforhandlere, som jeg har skrevet.
Vh
Freddy
Men jeg er ret sikker på, at det er "lagervare" hos de fleste velassortede komponentforhandlere, som jeg har skrevet.
Vh
Freddy
-
Der desværre ikke nogle steder der er et diagram Så jeg må nok se på gammelt kort
- PerHej
- Lokalitet: Aabybro
- Geografisk sted: Nordjylland
nakamichi 610 + 620 - Marantz CD65 - Lenco L75
-
- Lokalitet: Brøndby Strand
Hej.
Måske et dumt spørgsmål, men hvis de 2 filtre skal arbejde med hver sin kanal og den ene har oprindelige kondensatorer og den anden nye, kunne der så ikke forekomme en forskel på dem?
Mange venlige hilsner Dan
Måske et dumt spørgsmål, men hvis de 2 filtre skal arbejde med hver sin kanal og den ene har oprindelige kondensatorer og den anden nye, kunne der så ikke forekomme en forskel på dem?
Mange venlige hilsner Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
-
Der er vel ingen dumme spørgsmål? Det er et stereo filter ,som alle indstiks filtere fra Accuphase ,jeg skal bare bruge et 800Hz mere i en anden opstilling og de er ikke så nemme at få fat på