bjerager skrev:
Jeg har som i overhovedet slet ikke brug for sådan en MC-200 Concorde til, så sådan en må jeg hellere lægge billet ind på. Lad os se på det, når vi mødes lørdag morgen.
Jeg håber, at der er i det mindste en tilbage, når jeg møder op til det officielle program
Måske lidt sent at komme i tanke om det. Men jeg kunne godt være interesseret i en eller måske to kvartetter af PCL86 og duoer af enten 6N1P, 6N2P, ECC83/12AX7 og ECC88/6922 til mine Mikkel-projekter.
Det behøver ikke være noget eksotisk/dyrt. Men det skal helst være noget, der er velfungerende og testet, da jeg ikke selv har mulighed for at gøre det.
snod skrev:Til Junkyard bordet kan jeg, hvis der er interesse, medbringe en Technics RS-610USD cassetteoptager og en Beomaster 1900 i adskilt tilstand.
Jeg har 2 pæne 'tomme' JBL L26 kabinetter incl. 4 fejlfrie af de gamle tryk terminaler, delefiltre, foilcals og 2 rigtig pæne brune fronter. Er der nogen af jer der kan bruge dem taget jeg dem gerne med til Hald.
Pris 600 kr.
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
NikonSP skrev:Jeg har 2 pæne 'tomme' JBL L26 kabinetter incl. 4 fejlfrie af de gamle tryk terminaler, delefiltre, foilcals og 2 rigtig pæne brune fronter. Er der nogen af jer der kan bruge dem taget jeg dem gerne med til Hald.
NikonSP skrev:Jeg har 2 pæne 'tomme' JBL L26 kabinetter incl. 4 fejlfrie af de gamle tryk terminaler, delefiltre, foilcals og 2 rigtig pæne brune fronter. Er der nogen af jer der kan bruge dem taget jeg dem gerne med til Hald.
Pris 600 kr.
Hej Harvey,
Er der logoer på de L26 fronter?
Mvh.
Fensten
Det er det der er
Det bliver for voldsomt at snuppe emblemerne og lade resten stå.
I skyndingen troede jeg at kabinetter, fronter og delefiltre kunne købes hver for sig.
Jeg springer fra og håber at finder en køber, der har enhederne til at ligge.
Mvh.
Jan, der leder efter et sæt JBL højtaler emblemer.
Ja, det hele skulle gerne sælges samlet, så der er dermed stadig et sæt tomme JBL L26 kabinetter til salg, hvis der er nogen der lige mangler sådan et sæt
Jeg glæder mig rigtig meget til i morgen.
Har omsider samlet lidt grej sammen, som jeg desværre må erkende, at jeg nok ikke selv får taget i brug.
Tager det med i morgen, så kan det jo være, at der er nogen, som har noget andet spændende at bytte med.
Man er vel samler .
Finder nok også lidt andet frem, som koster gratis eller meget lidt.
Vi ses i morgen
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.