Ham som jeg købte sættet af sagde via mail, at de var i perfekt stand
Der vil løbende komme billeder, som projektet skrider frem

Højttaler 1:
Alle enhederne blev afmonteret.

Skal hvis have en let polering.

Begge L-pads blev skilt af og renset.

Hmm... Ekstra Transducer?MDA skrev: I L-166A sidder der en ekstra transducer til bassen
Jeg mener at have læst at der er 2 udgaver af L-166 og A versionen har skulle have en seperat transducer.clh1997 skrev: Hmm... Ekstra Transducer?
Jeg mener da "bare" det er én af spolerne i delefilteret, der (sikkert pga vægten) er placeret i bunden af kabinettet. (Er dog ikke i nærheden af mine egne p.t., så jeg kan ikke tjekke).
Respekt for finér-arbejdet. Håber resultatet bliver flot - men altså: hvad folk gør ved deres højttalerkabinetter...
Jeg våd limer (ellers havde de skruetvinger jo heller ikke været derEdge skrev:Våd limer du Mads, eller smører du lim på begge flader og lader det tørre og derefter stryger det sammen?
Sjovt at der er afløbsrør i en JBL 166 -fnis-
Det gør jeg gerne, men det kan først blive i næste uge (efter d. 15.ende), da jeg bortrejst indtil da.MDA skrev: Jeg mener at have læst at der er 2 udgaver af L-166 og A versionen har skulle have en seperat transducer.
A versionen skulle have højttalerterminaler med twist og modellen uden A har push højttalerterminaler.
Kunne være fint hvis du gad at se om du har sådan en ekstra transducer i dine, og hvilken type højttalerterminaler der er monteret?
Ja altså nu må jeg lære at se hvad billederne viser før jeg spørger dumt (her ville jeg gerne have brugt et udråbstegn, men Tonni har brugt dem alle sammen...MDA skrev:Jeg våd limer (ellers havde de skruetvinger jo heller ikke været derEdge skrev:Våd limer du Mads, eller smører du lim på begge flader og lader det tørre og derefter stryger det sammen?
Sjovt at der er afløbsrør i en JBL 166 -fnis-) det kan jeg bedst arbejde med, andre fortrækker sikkert at lade limen tørre også stryge det på, men vi har jo alle vores måde at gøre det på.