Det skulle vel ikke være så heldigt, at der er en der ligger inde med bruger manualen til mit nye indkøb, har søgt på nettet men kan kun finde service manualen.

kabel debatten er svær og omdiskuteret på fora overalt på nettet - min egen personlige oplevelse er, at det ikke spiller nogen rolle på det gear jeg har haft, og jeg ville tro at du ikke kan høre forskel.Frost skrev:Tror vi taler lidt forbi hinanden, så prøver lige på en anden måde, vil jeg opleve en forbedering af lyden hvis jeg forbandt disse fra main in til pre out.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/kab ... _kabel.htm
Denne forstærker er konstrueret sådan, at man, hvis man har lyst til at bruge et andet effekttrin end forstærkerens eget - eller en anden forforstærker, end den, som sidder i apparatet, så kan man finde et andet passende og forbinde dette, så man kører med Marantz'ens forforstærker og et fremmed effekttrin - eller en fremmed forforstærker som så køres med Marantz'ens sluttrin. Dette klarer man ved at sætte et par phonokabler fra-eller til Marantz'en fra eller til den fremmede komponent. Altså apparatets for- og slutdel er disconnected når der sidder et kabel i bare ét sæt af disse bøsninger.Frost skrev:Det var ærgerligt, jeg må lede videre :) men jeg har et enkelt spørgsmål, jeg har lagt mærke til at denne forstærker ikke er brokoblet fra main in til pre out, det var min tidligere receiver Marantz 2230, en der nogen fordel ved denne forbindelse, undskyld hvis jeg spørger dumt men har ikke den store viden om det