Elway skrev:Jeg kører fra Aalborg, men tager tidligt afsted allerede fredag (formentligt med færgen fra Århus kl 9 eller 10). Så det er altså dagen før træffet. Men hvis nogen kan bruge muligheden er man velkommen.
Men - jeg har en plads til kørsel til Jylland tilbage søndag.
Det bliver nok med færgen, så det bliver med landgang i Århus og herefter mod Aalborg.
The Canadian skrev:Hi ...
Er det en der runder Odense på vej til Træf ... Har en ERA plint der skal over til Phonex
Jake
Elway skrev:The Canadian skrev:Hi ...
Er det en der runder Odense på vej til Træf ... Har en ERA plint der skal over til Phonex
Jake
Det er meget sandsynligt at jeg skal have strøm på bilen ved Tesla Superchargers ved Rosengårdscenteret i Odense SØ. Ved 12:30 tiden eller deromkring. Er du i nærheden? Det er dog fredag/dagen før træffet. Jeg skal mødes med Captain Phoenix et par timer senere, så det kan måske gå?
zaptor skrev:Den kan jeg have med. Bor tøt på Odense.
bjerager skrev:Nogen som har mulighed for at have en passager med fra Nordsjælland et sted? Havde i et anfald af overmod planlagt at cykle, men...
Hasse Jakobsen skrev:bjerager skrev:Nogen som har mulighed for at have en passager med fra Nordsjælland et sted? Havde i et anfald af overmod planlagt at cykle, men...
Du kan sagtens køre med mig Anders, jeg bor i Dronningmølle. Jeg har hele balladen pakken, så jeg overnatter
Mvh Hasse
Tilbage til Vintagehifi træf 2024
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst