KenRas skrev:kj2005 skrev:Men jeg ser efterhånden frem til at høre hvordan lyden fra højttalerne er, når den har været gennem denne fine RIAA klon. Og måske nogle AC målinger der fortæller lidt om signal kvaliteten.
Spændende projekt
Mvh Kenneth
Hej KenRas
Du forstår projektet med sans for og viden om hvad god elektronik er...du er kender af bl.a. Marantz højttalere og forstærkere .......envidere er det prisværdigt af dig, at vise empati for de mangler som min elektronik viden åbenlyst har.
Men nu kan der jo komme noget godt ud af det....du skriver:
” Men jeg ser efterhånden frem til at høre hvordan lyden fra højttalerne er, når den har været gennem denne fine RIAA klon. Og måske nogle AC målinger der fortæller lidt om signal kvaliteten.”Min professor vil hellere tale om politik, så jeg har ikke længere adgang til Brüel & Kjær måleudstyr som præcist kan fortælle mig, hvor denne forhåbenligt gode rør-forforstærker befinder sig....
Kunne du mod ydelser vi aftaler stille din viden til rådighed, så jeg kan få nogle pålidelige måledata over hvor god TDP’s 834p riaa og Marantz M7 line amp kopi’en i virkeligheden er?
Lidt ude i fremtiden og når jeg har forstærkeren i spilleklar stand , er jeg ,som du ved pensionist og fri for at tælle timer og dage.
Så hvis vi kan lave en aftale , når forstærkeren spiller, ville intet passe mig bedre?
Du kan jo tænke over det, og hvis du finder opgaven for bøvlet, har jeg helt forståelse for det.....
Mvh Kim