The The Live at KEXP

Fundamentet for vores passion
Besvar
Fensten
Lokalitet: Brabrand

The The Live at KEXP

Indlæg af Fensten »

Aftenen afsluttedes med denne perle.

Musikken og musikerne er fantastiske. Men må jeg bede jer at lægge ekstra mærke til teksterne.

De er mere relevante end nogensinde :thumbsup:

https://youtu.be/9ndc3GW6SIM?is=TB3bvp5arrk_Dc0s

God fornøjelse

Fensten
Sansui, Sony, Leak, Fisher, Garrard, Tannoy.
Brugeravatar
Gottschalck
Lokalitet: Ballerup
Geografisk sted: Ballerup

The The Live at KEXP

Indlæg af Gottschalck »

Er ret glad for den nye plade, og som altid med det band, en helstøbt plade, som skal nydes i et stykke.
Jeg havde for øvrigt adgang til en god stak billetter, da de spillede her i DK, men gjorde ikke rigtig noget ved det og missede koncerten. Hvorfor jeg gjorde det ved jeg ikke, det var bare MEGET dumt.
Fensten
Lokalitet: Brabrand

The The Live at KEXP

Indlæg af Fensten »

Det samme her.

Et på alle måder gennemført album.

Ærgerligt med den missede mulighed.

Jeg så ham på Train i Aarhus ifm. hans Naked Self tour. Altså mange år tilbage. En blændende koncert.

Mvh.

Fensten
Sansui, Sony, Leak, Fisher, Garrard, Tannoy.
bjerager
Lokalitet: Kvistgård
Geografisk sted: Kvistgård

The The Live at KEXP

Indlæg af bjerager »

Jeg så ham i slutfirserne på Roskilde - det fantastiske årti - og det var så absolut et af højdepunkterne. Sammen med The Cure... Og Jeff Healy, ser sad ned og spillede guitar... Og Bryan Adams, som satte ild til publikum, da han hoppede ind på et afbud efter at have spillet på Midtfynsfestivalen dagen inden... Og Lars HUG... Lenny Kravitz... det var en god festival...
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
Brugeravatar
Smoelfen
Lokalitet: Farum

The The Live at KEXP

Indlæg af Smoelfen »

bjerager skrev: 19 maj 2026, 10:04 Jeg så ham i slutfirserne på Roskilde - det fantastiske årti - og det var så absolut et af højdepunkterne. Sammen med The Cure... Og Jeff Healy, ser sad ned og spillede guitar... Og Bryan Adams, som satte ild til publikum, da han hoppede ind på et afbud efter at have spillet på Midtfynsfestivalen dagen inden... Og Lars HUG... Lenny Kravitz... det var en god festival...
Det var en fed tid. Man var ung, udødelig og havde altid ingen penge, men det gjorde ikke noget – Roskilde-musikken holdt én kørende. Jeg var roadie et par gange dengang og endte med at sove under den orange scene, som om det var verdens mest naturlige hotel.

Det var en fantastisk periode. Ingen forurening – vi smed bare det hele i søen og tænkte: “Nå, så er det væk.” Simpel logik, før verden blev kompliceret 😎

Gik ind for fri hash og vindmøller :cool1:

Mvh Smoelfen
”Budget er noget man lægger, når man ikke har råd”
Citat Smoelfen tilhænger af perpetuum mobile
Besvar