Er ret glad for den nye plade, og som altid med det band, en helstøbt plade, som skal nydes i et stykke.
Jeg havde for øvrigt adgang til en god stak billetter, da de spillede her i DK, men gjorde ikke rigtig noget ved det og missede koncerten. Hvorfor jeg gjorde det ved jeg ikke, det var bare MEGET dumt.
Jeg så ham i slutfirserne på Roskilde - det fantastiske årti - og det var så absolut et af højdepunkterne. Sammen med The Cure... Og Jeff Healy, ser sad ned og spillede guitar... Og Bryan Adams, som satte ild til publikum, da han hoppede ind på et afbud efter at have spillet på Midtfynsfestivalen dagen inden... Og Lars HUG... Lenny Kravitz... det var en god festival...
bjerager skrev: 19 maj 2026, 10:04
Jeg så ham i slutfirserne på Roskilde - det fantastiske årti - og det var så absolut et af højdepunkterne. Sammen med The Cure... Og Jeff Healy, ser sad ned og spillede guitar... Og Bryan Adams, som satte ild til publikum, da han hoppede ind på et afbud efter at have spillet på Midtfynsfestivalen dagen inden... Og Lars HUG... Lenny Kravitz... det var en god festival...
Det var en fed tid. Man var ung, udødelig og havde altid ingen penge, men det gjorde ikke noget – Roskilde-musikken holdt én kørende. Jeg var roadie et par gange dengang og endte med at sove under den orange scene, som om det var verdens mest naturlige hotel.
Det var en fantastisk periode. Ingen forurening – vi smed bare det hele i søen og tænkte: “Nå, så er det væk.” Simpel logik, før verden blev kompliceret
Gik ind for fri hash og vindmøller
Mvh Smoelfen
”Budget er noget man lægger, når man ikke har råd”
Citat Smoelfen tilhænger af perpetuum mobile